Згідно п. 6 Наказу ДПА України №1002 від 24.12.2010 р., яким затверджено форму Реєстру виданих та отриманих податкових накладних та Порядок його ведення, у Реєстрі окремо обліковуються операції:
— з постачання товарів/послуг, які оподатковуються податком на додану вартість за ставкою 20 відсотків чи 0 відсотків, звільнених від оподаткування, та тих, що не є об'єктом оподаткування;
— з придбання товарів/послуг з метою використання у господарській діяльності платника для здійснення операцій, які оподатковуються податком на додану вартість за ставкою 20 відсотків чи 0 відсотків, звільнених від оподаткування, та тих, що не є об'єктом оподаткування, а також тих, які не призначаються для використання у господарській діяльності цього платника податку.
Пункт 10 Порядку передбачає, що у розділі II Реєстру відображаються отримані податкові накладні, розрахунки коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (додаток 2 до податкової накладної), ВМД, а також інші документи, на підставі яких здійснюється облік операцій з придбання товарів/послуг.
Будь-яких виключень з Порядку для бюджетних установ, якщо вони є платниками ПДВ, не передбачено.
Якщо придбані матеріальні цінності бюджетна установа не планує використовувати з метою отримання доходу, вважається, що вони не призначаються для використання у негосподарській діяльності. Такі операції відображаються у колонках 13-14 Реєстру, а суми сплаченого ПДВ до податкового кредиту не включаються.
Микола Підлужний
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити