Процес передачі звітності в електронному вигляді є корисним як для органів ДПС України так і для платників.
З одного боку органи ДПС отримують звітні документи від платників податків практично не витрачаючи часу на їх занесення до електронних бази даних. З другого боку, і платники податків зацікавлені в процесі подачі звітності в електронному вигляді.
Звітність до податкових органів може бути передана безпосередньо з робочого місця, що знаходиться у офісі платника, без черг, без труднощів, що пов’язані з передачею звітності у дні її масового подання. Податкова звітність автоматично перевіряється на наявність у звітних документах помилок, що дає платнику можливість виявляти і виправляти помилки самостійно, до подачі звітних документів до податкових інспекцій.
Для подання податкової звітності в електронному вигляді до органів ДПС України платникам податків необхідно:
1. Звернутись до державної податкової інспекції за місцем реєстрації або для фізичних осіб за місцем проживання;
2. У районній ДПІ заключити Договір про визнання електронних документів;
3. Отримати в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів посилені сертифікати відкритих ключів ЕЦП посадових осіб підприємства, що мають право підпису (керівника, бухгалтера), та посилений сертифікат відкритого ключа електронної печатки підприємства. Платник податків фізична особа - суб’єкт підприємницької діяльності може обмежитись одним ключем електронного цифрового підпису;
4. Надати до ДПІ паперові та електронні копії сертифікатів відкритих ключів посадових осіб платника податків та електронної печатки;
5. Придбати програмне забезпечення для формування та передачі податкової звітності до органів ДПС України (надається безкоштовно). Для поліпшення сервісного обслуговування платників податків на стадії підготовки та передачі податкової звітності та реєстрів отриманих та виданих податкових накладних у електронному вигляді, ДПС України розроблено та розповсюджується безкоштовне програмне забезпечення.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити