У юрособи, платника ІІІ групи ЄП, на балансі є скважини для забору прісної води глибиною до 20 метрів кожна. Є дозвіл на спецкористування водою для власних потреб. Чи може підприємство залишатись на ЄП в контексті пп. 291.5.1 ПКУ?
14.05.2018268
Посилання скопійовано
Цій консультації більше 3-х років. Українське законодавство складне і мінливе, тож на даний момент редакція не гарантує її 100% актуальність. У разі сумнівів скористайтесь пошуком, щоб читати свіжіші статті і консультації, або зверніться за допомогою до нашого ШІ-консультанта.
Податківці у «ЗІР» підкатегорії 108.01.01 зазначають, щоюрособа, яка здійснює видобуток корисних копалин, у тому числі за відсутності економічної вигоди (для забезпечення власних потреб), не може бути платником єдиного податку третьої групи.
Відповідно до пп. 14.1.91 ПКУ корисні копалини – природні мінеральні утворення органічного і неорганічного походження у надрах, у тому числі будь-які підземні води, а також техногенні мінеральні утворення в місцях видалення відходів виробництва та втрат продуктів переробки мінеральної сировини, які можуть бути використані у сфері матеріального виробництва і споживання безпосередньо або після первинної переробки.
Добування корисних копалин - сукупність технологічних операцій з вилучення, у тому числі з покладів дна водойм, та переміщення, у тому числі тимчасове зберігання, на поверхню частини надр (гірничих порід, рудної сировини тощо), що вміщує корисні копалини (пп. 14.1.51 ПКУ).
Підземні води є корисними копалинами загальнодержавного значення відповідно до Переліку корисних копалин загальнодержавного значення, що затверджений постановою Кабміну від 12.12.1994 р. №827.
Не можуть бути платниками єдиного податку першої - третьої груп суб’єкти господарювання (юрособи та фізособи - підприємці), які здійснюють, зокрема видобуток, реалізацію корисних копалин, крім реалізації корисних копалин місцевого значення (абз. п’ятий пп. 291.5.1 ПКУ). Зазначена норма ПКУ не передбачає винятку для здійснення видобутку корисних копалин, який не пов’язаний з отриманням доходу (для забезпечення власних потреб: використання для опалення, використання води, інше).
Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!
Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!
Закінчила економічний факультет Дніпровського державного аграрного університету, 1999 рік. Досвід роботи в сфері бухобліку та аудиту 26 років. Адміністратор групи Клуб бухгалтерів «Дебет-Кредит»
Як резиденту Дія Сіті правильно оформити поїздку гіг-спеціаліста на службовому автомобілі за межі області (наприклад, маршрутом Львів — Київ на 5 днів)?
ФОП отримує від покупця передплату 200 грн за товар. Покупець відмовляється від відправлення у відділенні Нової пошти, а передплата йому не повертається. Які податкові, облікові та споживчі ризики виникають у ФОП, зокрема щодо визнання доходу та оформлення умов продажу?
Податковий орган відмовив нашому підприємству-податковому агенту у поверненні нерезиденту надміру утриманого податку на доходи нерезидентів, обґрунтувавши це тим, що нерезидент не надав інформацію про бенефіціарного (фактичного) отримувача доходу. Чи правомірна така відмова, і які документи насправді потрібні для повернення переплати?
Чи оподатковується податком на доходи нерезидента щомісячна плата нерезиденту (Чехія) за невиключний доступ кінцевого споживача до SaaS-платформи (пп. 14.1.225 ПКУ), якщо нерезидент надав довідку резидентності та декларацію бенефіціара з посиланням на ст. 12 Конвенції (роялті)?
Щоб застосувати звільнення від податку або знижену ставку за міжнародним договором, податковому агенту подають належно оформлену довідку про резидентство. Для документів із Молдови та Грузії потрібен апостиль, зокрема електронний
Чи може кредитор через суд повернути майно, яке боржник після виникнення заборгованості передав родичам або іншим пов’язаним особам, щоб уникнути звернення стягнення?
У серпні працівнику нараховано відпускні за 24 календарні дні та компенсацію за 4 невикористані календарні дні відпустки. Необхідно роз'яснити порядок відображення суми компенсації за невикористану відпустку в Додатку Д1 до Податкового розрахунку (звіту з ЄСВ), зокрема із зазначенням відповідного коду категорії застрахованої особи та періоду нарахування