Алкогольні напої, вироблені до введення нових ставок акцизного податку та марковані акцизними марками, на яких суму акцизного податку за одиницю маркованої продукції зазначено відповідно до ставок акцизного податку, що діяли до введення нових ставок акцизного податку, перебувають в обігу до повної реалізації у межах строку придатності до споживання.
Відповідно п. 226.9 ст. 226 Податкового кодексу України та до п. 20 вимог Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів, затвердженого Кабінетом Міністрів України від 27 грудня 2010 року №1251 із змінами і доповненнями, вважаються немаркованими алкогольні напої з марками, на яких зазначення суми акцизного податку, сплаченого за одиницю маркованої продукції, не відповідає сумі, визначеній з урахуванням чинних на дату розливу продукції ставок акцизного податку, міцності продукції та місткості тари.
Отже, алкогольні напої, вироблені до введення нових ставок акцизного податку та марковані акцизними марками, на яких суму акцизного податку за одиницю маркованої продукції зазначено відповідно до ставок акцизного податку, що діяли до введення нових ставок акцизного податку, перебувають в обігу до повної реалізації у межах строку придатності до споживання.