• Посилання скопійовано

Визначення максимальної ціни на тютюнові вироби

Як визначається максимальний розмір ціни продажу тю­тюнових виробів у роздрібній мережі?

«Вісник. Офіційно про податки»

Ціна продажу тютюнових виробів не може бути більшою, ніж максимальна роздрібна ціна, яка наноситься на споживчу упаковку, збільшена на 5-відсотковий акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів.

Для визначення максимального розміру ціни, за якою можна реалізовувати тютюнові вироби в роздрібній торгівлі, МРЦ (100%) необхідно збільшити на суму акцизного податку з роздрібної торгівлі підакцизними товарами (5%). Тобто ціну тютюнових виробів, вище за яку не дозволено здійснювати їх реалізацію, можна визначити шляхом множення МРЦ (зазначеної на пачці сигарет) на 1,05. Наприклад, якщо на пачці сигарет зазначено МРЦ 29,00 грн, то таку пачку можна реалізовувати у роздрібній мережі за ціною не вище ніж 30,45 грн (29,00 ´ 1,05 = 30,45).

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Джерело: Вісник. Офіційно про податки

Рубрика: Оподаткування/Акцизи

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Акцизи»