У питаннях реклами слід дотримуватись Закону про рекламу.
Відповідно до ст. 1 Закону про рекламу, реклама – це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо такої особи чи товару.
Тому кожне підприємство самостійно розробляє свою рекламну політику, яку варто закріпити у внутрішньому організаційно-розпорядчому документі по підприємству.
У нормативних документах немає рекомендацій, як слід документально оформляти рекламні кампанії підприємств, законодавчо це питання не врегульоване. Тому кожне підприємство формує власну рекламну політику, пристосовану саме до його унікальних умов ведення бізнесу.
Проте організація рекламної акції на підприємстві вимагає документального оформлення, як і будь-які інші господарські операції.
Підприємство може сформувати окремий документ про загальні засади рекламних кампаній, які воно взагалі планує проводити. Такий документ може називатися «Положення про рекламу» тощо. Тут можна описати загальні правила проведення рекламних акцій підприємства.
Також на кожний окремий рекламний захід може формуватись окремий пакет документів.
Про це ми неодноразово писали на сайті ДК:
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити