Зняття з обліку фізичної особи-підприємця здійснюється на підставі повідомлення державного реєстратора про проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності відповідно до наказу Мінфіну України від 09.12.2011р. №1588.
Після прийняття рішення про припинення підприємницької діяльності та внесення до Єдиного державного реєстру відповідного запису фізична особа-підприємець має подати до територіального органу Міндоходів за основним місцем обліку:
- заяву за формою №8-ОПП (за бажанням);
- оригінали документів, що видаються платнику податків (свідоцтва, патенти, інші документи тощо) і підлягають поверненню до територіального органу Міндоходів, а також завірені цими органами копії зазначених документів, якщо такі видавалися та підлягають поверненню.
Якщо фізична особа здійснює незалежну професійну діяльність, то зняття її з обліку здійснюється після припинення такої незалежної діяльності у порядку, встановленому для фізичних осіб-підприємців. Для цього їй слід подати до територіального органу Міндоходів України за основним місцем обліку:
- заяву за формою №8-ОПП;
- довідку за формою №4-ОПП та інші документи, що видаються платнику податків і підлягають поверненню.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити