• Посилання скопійовано

Обмін документів у разі зміни юридичної адреси

Підприємство змінило юридичну адресу, засвідчило нову редакцію Статуту. Які документи потрібні для обміну свідоцтва ПДВ, Довідки 4-ОПП тощо та в який термін проводиться обмін старих вищезазначених документів на нові?

У разі виникнення змін у даних платника ПДВ або зміни місцезнаходження (місця проживання) проводиться перереєстрація особи як платника ПДВ у порядку, визначеному розділом IV Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість (наказ ДПАУ від 22 грудня 2010 року №).

Відповідно до п. 2 розділу IV Положення для заміни Свідоцтва платник ПДВ зобов’язаний у двадцятиденний строк після виникнення змін подати до податкового органу, в якому перебуває на обліку, додаткову реєстраційну заяву з позначкою «Перереєстрація». До такої заяви мають бути додані Свідоцтво та всі засвідчені копії Свідоцтва.

Податковий орган видає платнику ПДВ нове Свідоцтво (за новим номером) замість старого у такому самому порядку, як і при реєстрації. При цьому дата реєстрації платником ПДВ не змінюється, а датою початку дії нового Свідоцтва та датою анулювання старого Свідоцтва є останній день строку у 10 робочих днів з дня отримання додаткової реєстраційної заяви з позначкою «Перереєстрація».

На бажання та згідно із заявою платника ПДВ датою початку дії нового Свідоцтва та датою анулювання старого Свідоцтва може бути встановлений день до закінчення строку у 10 робочих днів з дня отримання додаткової реєстраційної заяви з позначкою «Перереєстрація». При цьому дата реєстрації платником ПДВ не змінюється, а датою початку дії нового Свідоцтва та датою анулювання старого Свідоцтва є дата внесення відповідного запису до Реєстру.

Відповідно до вимог п. 9.1 розділу IX Порядку обліку платників податків і зборів затвердженого наказом ДПАУ від 22.10.10 р. №978 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України від 30.12.10 р. №1439/18734 (далі — Порядок обліку), органи ДПС вносять зміни та доповнення до районного рівня Єдиного банку даних юридичних осіб та Реєстру самозайнятих осіб на підставі:

— інформації органів державної реєстрації;

— інформації банків та інших фінансових установ про відкриття (закриття) рахунків платників податків;

— документально підтвердженої інформації, що надається платниками податків;

— інформації суб’єктів інформаційного обміну, уповноважених вчинювати будь-які реєстраційні дії стосовно платника податків;

— рішення суду, що набрало законної сили;

— даних перевірок платників податків.

Згідно з п. 9.4 Порядку обліку, у разі внесення змін до даних, що зазначаються у довідці за ф. №4-ОПП (найменування (прізвище, ім’я, по батькові), місцезнаходження (місце проживання) платника податків, керівника, органу ДПС, в якому платник податків перебуває на обліку, тощо), довідка за ф. №4-ОПП підлягає заміні в органі ДПС.

Для отримання нової довідки платник податків подає до органу ДПС за основним місцем обліку звернення із зазначенням причин заміни та доданою до нього старою довідкою. Орган ДПС протягом двох робочих днів після такого звернення перевіряє інформацію про внесення відповідних змін до Єдиного державного реєстру або виконання вимог пункту 9.2 цього розділу та видає (надсилає) платнику податків нову довідку.

У такому самому порядку видається дублікат довідки замість зіпсованої чи втраченої або копія довідки. У разі втрати довідки нова довідка видається за заявою платника податків, у якій надані пояснення та викладені обставини втрати довідки або до якої додані документи, що підтверджують факт втрати довідки.

 

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Джерело: ДФС у м. Києві

Рубрика: Держрегулювання/Підприємництво

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Підприємництво»

  • Зміна організаційно-правової форми підприємства: переведення працівників без звільнення
    Підприємство змінює організаційно-правову форму з ПрАТ на ТОВ, при цьому код підприємства за ЄДРПОУ не змінюється. Чи можливо переоформити людей з ПрАТ на ТОВ без звільнення, щоб не сплачувати компенсацію за невикористану відпустку та податки з неї; як правильно зробити запис у трудовій книжці?
    16.12.2021399
  • Отримання підприємцем послуг від фізичної особи: оподаткування
    Чи може ФОП отримувати послуги (за договором надання послуг) від фізичної особи, якщо буде сплачувати за нього ПДФО та військовий збір?
    05.11.2021343
  • Особливості діяльності ФОП, що надає бухпослуги
    Яких умов має дотримуватися ФОП, щоб здійснювати діяльність з надання бухгалтерських послуг? Як документально підтверджувати надання своїх послуг іншим ФОПам та юрособам?
    11.05.20213 0905
  • Оплата третьою особою: наслідки
    На розрахунковий рахунок ТОВ надійшли кошти від покупця Петренко П., який скористався послугою ПриватБанку «реєстрові поповнення» і авторизувався не сам, а через телефон іншої людини. В результаті в банківській виписці вказано «... від Петренко П. через Сидоренко С.». Чи можемо в обліку провести платіж і відвантаження на Петренка? Чи правомірна така оплата?
    22.05.20201 485
  • Зміна розміру відрахувань держпідприємств: з якої дати починає діяти?
    Чи має право ДП застосовувати при звітуванні за І квартал 2020 року зменшений норматив відрахування чистого прибутку (передбачений постановою КМУ №349), якщо на момент звітування Постанову було прийнято, оприлюднено, але не опубліковано?
    19.05.2020163