• Посилання скопійовано

Особливості ПРРО при виїзді касира до замовників

ТОВ планує взяти на роботу касира з дистанційним режимом роботи, який має приїздити до замовників із ПРРО, отримувати кошти як попередню оплату за замовлення чи післяоплату, проводити кошти через ПРРО з видачею чека. Чи є така схема «виїзною торгівлею» і яку адресу зазначати в ф. №20-ОПП, в заяві на реєстрацію ПРРО?

Що таке виїзна торгівля, чинним законодавством не визначено. Про це ми писали, приміром, тут.

На практиці під виїзною торгівлею розуміють торгівлю поза основним місцезнаходженням підприємства. З урахуванням такого розуміння, можна вважати, що в розглядуваній ситуації буде виїзна торгівля.

Про особливості реєстрації РРО для подібної ситуації читаємо в ІПК ДПСУ від 19.11.2019 р. № 1431/6/99-00-05-04-01-15/ІПК.

Щодо РРО, то в зазначеній ІПК пишуть, що реєструвати РРО потрібно на юридичну адресу суб’єкта господарювання, де РРО зберігається. В заяві на реєстрацію в даних щодо господарської одиниці можна вказувати «Виїзна торгівля».

У такому випадку у РРО, що друкує розрахунковий документ буде запрограмована юридична адреса суб’єкта господарювання та найменування господарської одиниці - «Виїзна торгівля».

Далі в цій же самій ІПК зазначають про портативний РРО, що він може реєструватись за адресою господарської одиниці, де він зберігається. У реєстраційній заяві та у реєстраційному свідоцтві у такому випадку зазначається назва та адреса такої господарської одиниці.

Тобто, згідно з наведеною ІПК для РРО зазначається адреса суб’єкта господарювання і назва господарської одиниці «Виїзна торгівля», а для портативного РРО зазначається як назва, так і адреса господарської одиниці.

Невже для портативного РРО в назві не можна написати «Виїзна торгівля»?

Логіка ІПК незрозуміла.

В будь-якому разі, цей момент нормативними документами не врегульовано. Те, що написано в ІПК — всього лише думка ДПС на конкретний запит. Тому для уникнення непорозумінь доречно отримати з цього питання індивідуальну податкову консультацію.

На наш погляд, якщо взяти за основу цю ІПК, то й у разі реєстрації ПРРО можна зазначити юридичну адресу ТОВ, а в назві написати «Виїзна торгівля».

Щодо форми №20-ОПП, напевно, про будівлю за юридичною адресою ТОВ ця форма вже подавалася. Тому для потреб реєстрації ПРРО подавати ще одну форму № 20-ОПП не потрібно. Якщо ж в силу якихось причин ця форма не подавалася на відповідну будівлю, то її подають із зазначенням юридичної адреси ТОВ.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Олександр Золотухін

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Готівковий обіг та каса»

  • Як обліковувати ПРРО та як списати РРО?
    В 2022 р. ТОВ купило та зареєструвало ПРРО. Оплата за ПРРО здійснюється на рік. Оприбуткували це ПРРО як нематеріальний актив на 127 рахунок + амортизація на 12 місяців. Через рік здійснили оплату за ПРРО на ще один рік, але іншому ФОП. Чи правильно визначило ТОВ це ПРРО як нематеріальний актив? Що робити з ПРРО після закінчення 12 місяців? Чи треба його знову реєструвати, а старий нематактив списувати? До ПРРО був РРО, який знято з реєстрації і про це є акт. Як його правильно списати?
    28.02.202419
  • Нюанси оформлення видачі готівки з каси за видатковими відомостями
    Підприємство проводить видачу готівки відповідно до Положення №148 за ВКО та видатковими відомостями. Чи можна оформити один ВКО на декілька видаткових відомостей? Чи можна видачу поворотної фіндопомоги штатним працівникам провести видатковою відомістю на декілька людей?
    23.02.202471
  • ФОП використовує платіжну систему Payoneer: чи потрібен РРО?
    Маркетплейс Etsy, Joom, eBay, Amazon - кошти за продані товари загальною сумою за мінусом комісій маркетплейсу зараховуються раз в тиждень або раз у два тижні на Payoneer, пізніше кошти зараховуються на доларовий рахунок. З доларового рахунку через обмін валют кошти перераховуються на гривневий рахунок ФОПа. Чи потрібно видавати покупцям фіскальні чеки?
    23.02.2024444
  • Міжнародні пасажирські перевезення: чи потрібно застосовувати РРО?
    ТОВ, платник єдиного податку за ставкою 5%, займається регулярними міжнародними перевезеннями. Водії на маршруті за готівку продають квитки (свій бланк, без серії та номера). Кошти отримані за квитки водії протягом рейсу витрачають на пальне, ремонт та інше. Після закінчення рейсу залишок готівки здається в касу ТОВ, касир оприбутковує готівку в сумі проданих квитків і вносить на рахунок ТОВ. Чи необхідно в даній ситуації застосовувати РРО?
    05.02.202480
  • Через збій в роботі інтернет-провайдера не видали чек покупцю: які наслідки?
    22.11.2023 р. через збій в роботі інтернет-провайдера списалися кошти з картки покупця, а через ПРРО підприємства (платник єдиного податку) чеки не сформувались і не потрапили до Z-звіту. Тепер звіти ПРРО не співпадають з сумою коштів, яку отримало підприємство. Як бути з грошовими коштами: повернути покупцю? Чи є якийсь вихід?
    09.01.202466