• Посилання скопійовано

Сервісний центр не може вчасно відремонтувати РРО через війну: що робити?

Сервісний центр не може відремонтувати РРО з певних причин (зокрема, через війну завод не працював або не було запчастин). Внаслідок цього неможливо відремонтувати і відновити роботу основного РРО протягом 7 робочих днів. Хто несе відповідальність за це? Чи може СГ зареєструвати інший РРО?

У даному випадку порушення строку ремонту РРО відбулося з боку сервісного центру. Відповідно до ст. 17-1 Закону про РРО за порушення вимог Закону про РРО до центрів сервісного обслуговування, що забезпечують гарантійний ремонт РРО, за рішенням контролюючого органу, який здійснює фактичні перевірки суб’єктів господарювання відповідно до ПКУ, застосовуються фінансові санкції у таких розмірах:

  • у разі незабезпечення гарантійного ремонту РРО у строки, встановлені Законом про РРО, та невведення в експлуатацію належним чином зареєстрованого на суб’єкта господарювання резервного РРО – у розмірі п’яти мінімальних заробітних плат, встановлених законом на 1 січня податкового (звітного) року.

Вини самого СГ тут немає, але й працювати без РРО він не може. Враховуючи те, що робота сервісного центру була неможлива через війну, СГ може зареєструвати інший РРО, який може працювати протягом того періоду, коли попередній РРО все ще перебуває на ремонті.

Зауважимо, що якщо попередній РРО було внесено до ліцензії на роздрібну торгівлю підакцизними товарами, потрібно внести зміни до ліцензії і внести туди новий РРО.

Докладніше про це – тут та тут.

 

 

 

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 139 грн/міс

Передплатити

Автор: Єгорова Юлія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Готівковий обіг та каса»

  • Чи потрібно проводити через РРО/ПРРО повну вартість замовлення при переданні кур'єру?
    ФОП на ІІ групі ЄП здійснює продаж страв з доставкою через «GLOVO» та «Болт». Кур’єр забирає замовлення, доставляє його клієнту та отримує від нього оплату. Через кілька днів «GLOVO» та «Болт» перераховують кошти на р/р ФОП за вирахуванням комісійних. Чи потрібно проводити через РРО/ПРРО повну вартість замовлення при переданні його кур'єру? Яку потрібно обрати форму оплати в чеку РРО/ПРРО?
    Сьогодні 15:5910
  • Застосування РРО/ПРРО при онлайн-оплаті послуг через WayForPay
    Чи є обов'язковою фіскалізація (застосування РРО/ПРРО) при отриманні оплати за онлайн-послуги через платіжний сервіс WayForPay?
    16.10.202515
  • Чи допускається відмінність у друкованій та електронній формах чеках РРО/ПРРО?
    Чи може форма друкованого чеку, який надається покупцю відрізнятися від чеку, який передається в податкову в частині відображення знижок? В друкованому чеку буде загальна сума знижки по всім товарам, а в чеку, якій передається в податкову, знижки будуть відображатися позиційно по кожному товару?
    16.10.202522
  • Обов'язок застосування РРО/ПРРО при отриманні коштів через LiqPay
    Чи виникає у суб'єкта господарювання обов'язок застосування РРО/ПРРО при надходженні коштів на розрахунковий рахунок через платіжну систему LiqPay (інтернет-еквайринг)?
    14.10.202539
  • Як діяти з номіналом монет 10 копійок?
    У касі підприємства станом на 1 жовтня 2025 року є є залишок готівки в касі - 40 копійок. Касові операції по готівці були ще в червні місяці, надалі таких операцій по готівці не було. Як діяти з даними коштами? Чи можна їх списати, чи все ж таки потрібно інкасувати? Чи не буде штрафної санкції при здійсненні такої операції?
    14.10.20251 067