• Посилання скопійовано

Як скасувати реєстрацію КОРО?

Як відмовитися від застосування КОРО? Чи потрібно звітувати про невикористані розрахункові квитанції ? Чи потрібно їх зберігати?

Право відмовитися від застосування КОРО є у всіх суб’єктів господарювання. Обов’язкова умова лише одна: такий СГ має пообіцяти, що у випадках виходу з ладу РРО або відключення електроенергії проведення розрахункових операцій не здійснюватиметься аж до моменту належного підключення резервного РРО або включення електроенергії.

Власне, це має бути не стільки обіцянка, скільки рішення, оформлене у вигляді розпорядчого документа (наказу чи розпорядження).

У такому випадку суб’єкт господарювання має право :

  • не реєструвати КОРО на новий РРО, про що зазначає у заяві за ф. №1-РРО (додаток 1 до Порядку реєстрації РРО);
  • скасувати реєстрацію КОРО на вже зареєстрований РРО, подавши заяву за ф. №2-КОРО (додаток 4 до Порядку реєстрації КОРО).

Копія такого документа надається до заяви про скасування реєстрації КОРО.

Заяву про скасування КОРО суб'єкт господарювання подає до ДПС за місцем реєстрації КОРО не пізніше двох робочих днів з дня виникнення підстави для скасування. У разі викрадення КОРО суб'єкт господарювання разом із заявою про скасування КОРО надає до ДПС копію відповідного документа органу поліції.

Згідно з п. 5 глави 3 розд. ІІ Порядку №547, заяви на скасування  можуть бути подані уповноваженою особою або самим суб’єктом господарювання. При цьому заяви можна подати у паперовій та електронній формах. ДПС впровадила формат для подання цієї заяви в електронній формі: F/J 1314802 - Заява про скасування КОРО та/або розрахункової книжки за ф. №2-КОРО.

У разі скасування реєстрації  КОРО на господарську одиницю посадова особа контролюючого органу здійснює запис на титульній сторінці  КОРО (у разі її наявності) щодо скасування реєстрації, який засвідчує своїм підписом та печаткою контролюючого органу.

Своєю чергою, реєстрація першої розрахункової книжки в контролюючому органі відбувається одночасно з реєстрацією КОРО на окрему господарську одиницю або на РРО, другої та наступних - на підставі реєстраційної заяви. Датою реєстрації першої розрахункової книжки є дата реєстрації КОРО.

А тому, відповідно до п.9 глави 1 розд. ІІІ Порядку №547, скасування розрахункової книжки здійснюється одночасно зі скасуванням реєстрації КОРО на окрему господарську одиницю або на РРО.

Відповідно до п. 6 ст. 3 Закону про РРО, суб’єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі громадського харчування та послуг зобов’язані забезпечувати зберігання використаних книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок протягом трьох років після їх закінчення. Отже, зберігати невикористані розрахункові книжки у разі скасування їх реєстрації не потрібно.

Також див. тут.

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 122 грн/міс

Передплатити

Автор: Степанов Михаил

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Готівковий обіг та каса»

  • Як відобразити в фіскальному чеку продаж ліків за програмою «Доступні ліки»?
    Аптека працює за програмою «Доступні ліки». Наразі сума компенсації відображається в графі 19 чека РРО - «кредитні кошти». Як правильно відобразити кількість товару в чеку РРО, щоденній підсумковій ПН і надалі при отриманні відшкодування від НСЗУ, коли частину вартості (наприклад, з 100 грн – 40 грн) сплачує покупець, а решту (60 грн) компенсує НСЗУ?
    01.07.202514
  • Ліміт готівкової виплати працівнику за авансовим звітом
    Чи може підприємство видати з каси працівнику 120 тис. грн для відшкодування його особистих коштів, витрачених на придбання товару для потреб підприємства, на підставі поданого авансового звіту? Чи є обмеження на таку готівкову операцію?
    23.06.20251 6201
  • Оплата послуг проживання через сайт готелю: чи застосовувати ПРРО?
    Суб’єкт господарювання отримує оплату за послуги проживання: попередня оплата через сайт. Зарахування коштів проводиться за реєстром через небанківську фінустанову. Остаточний рахунок при заселенні. Чи потрібно при отриманні авансу через сайт застосовувати ПРРО? Чи можна не зазначати в чеку ПРРО – попередня оплата? Якщо кошти щодо авансу будуть зараховані на поточний рахунок через фінустанову, то коли визнавати ПЗ з ПДВ?
    18.06.202538
  • Розрахунки між юридичними особами через LiqPay: чи можна?
    Чи можуть юридичні особи в Україні здійснювати між собою розрахунки за товари та послуги за допомогою платіжного сервісу LiqPay?
    17.06.2025803
  • Чи потрібно формувати видатковий чек при поверненні товару, якщо попередня оплата не повертається?
    ФОП ІІ групи (інтернет-магазин) отримує попередню оплату 200 грн, на яку вибиває чек ПРРО "Попередня оплата за замовлення №". Товар відправляється Новою Поштою, другий чек ПРРО Checkbox формується в момент отримання товару покупцем. Чи формувати видатковий чек, якщо покупець відмовляється від товару і попередня оплата не повертається, або товар повертається через 14 днів?
    11.06.202564