• Посилання скопійовано

Як скасувати реєстрацію КОРО?

Як відмовитися від застосування КОРО? Чи потрібно звітувати про невикористані розрахункові квитанції ? Чи потрібно їх зберігати?

Право відмовитися від застосування КОРО є у всіх суб’єктів господарювання. Обов’язкова умова лише одна: такий СГ має пообіцяти, що у випадках виходу з ладу РРО або відключення електроенергії проведення розрахункових операцій не здійснюватиметься аж до моменту належного підключення резервного РРО або включення електроенергії.

Власне, це має бути не стільки обіцянка, скільки рішення, оформлене у вигляді розпорядчого документа (наказу чи розпорядження).

У такому випадку суб’єкт господарювання має право :

  • не реєструвати КОРО на новий РРО, про що зазначає у заяві за ф. №1-РРО (додаток 1 до Порядку реєстрації РРО);
  • скасувати реєстрацію КОРО на вже зареєстрований РРО, подавши заяву за ф. №2-КОРО (додаток 4 до Порядку реєстрації КОРО).

Копія такого документа надається до заяви про скасування реєстрації КОРО.

Заяву про скасування КОРО суб'єкт господарювання подає до ДПС за місцем реєстрації КОРО не пізніше двох робочих днів з дня виникнення підстави для скасування. У разі викрадення КОРО суб'єкт господарювання разом із заявою про скасування КОРО надає до ДПС копію відповідного документа органу поліції.

Згідно з п. 5 глави 3 розд. ІІ Порядку №547, заяви на скасування  можуть бути подані уповноваженою особою або самим суб’єктом господарювання. При цьому заяви можна подати у паперовій та електронній формах. ДПС впровадила формат для подання цієї заяви в електронній формі: F/J 1314802 - Заява про скасування КОРО та/або розрахункової книжки за ф. №2-КОРО.

У разі скасування реєстрації  КОРО на господарську одиницю посадова особа контролюючого органу здійснює запис на титульній сторінці  КОРО (у разі її наявності) щодо скасування реєстрації, який засвідчує своїм підписом та печаткою контролюючого органу.

Своєю чергою, реєстрація першої розрахункової книжки в контролюючому органі відбувається одночасно з реєстрацією КОРО на окрему господарську одиницю або на РРО, другої та наступних - на підставі реєстраційної заяви. Датою реєстрації першої розрахункової книжки є дата реєстрації КОРО.

А тому, відповідно до п.9 глави 1 розд. ІІІ Порядку №547, скасування розрахункової книжки здійснюється одночасно зі скасуванням реєстрації КОРО на окрему господарську одиницю або на РРО.

Відповідно до п. 6 ст. 3 Закону про РРО, суб’єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі громадського харчування та послуг зобов’язані забезпечувати зберігання використаних книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок протягом трьох років після їх закінчення. Отже, зберігати невикористані розрахункові книжки у разі скасування їх реєстрації не потрібно.

Також див. тут.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Автор: Степанов Михаил

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Готівковий обіг та каса»

  • Чи можна компенсувати витрати за копією фіскального чека?
    ТОВ – неплатник ПДВ компенсує працівнику витрати, понесені у відряджені. Працівник надав копію фіскального чека. Чи може підприємство використати таку копію або витяг з електронного кабінету платника податків для компенсації витрат?
    Сьогодні 11:04206
  • Чи можна відмовитися від застосування касового методу?
    ТОВ працює з покупцями, що здійснюють оплату з казначейського рахунку. Інколи один і той же покупець проводить оплату з різних рахунків. Через це виникає багато помилок. Чи може підприємство орієнтуватися лише на першу подію? Які наслідки незастосування касового методу при оплаті з казначейського рахунку?
    15.10.2024682
  • Що робити, якщо «заглючив» РРО?
    Стався збій в роботі РРО, внаслідок чого виторг ФОПа за 30.09.2024 р. був включений у Z-звіт за 01.10.2024 р. Як правильно задокументувати цю операцію? Як заповнити книгу доходів?
    14.10.20247622
  • Як виправляти помилки в чеках РРО?
    Покупцю видали чек, у якому помилково зазначили форму оплати, наприклад, замість готівкової форми зазначили оплату карткою або навпаки. Чи можна провести повернення чека для зміни форми оплати без повернення товару? Чи можна зробити повернення чека, якщо вже пройшов місяць від дати видачі помилкового?
    27.09.2024572
  • Порушено порядок внесення виручки на рахунок підприємства: як виправити?
    Касир отримав кошти з каси для подальшої здачі на поточний рахунок підприємства. Проте він вніс кошти на особисту платіжку картку та перерахував на рахунок підприємства з призначенням платежу - «Власні кошти». Як виправити помилку?
    19.09.2024705