Фізособа-підприємець на загальній системі оподаткування, отримала в грудні минулого року в податковій інспекції безкоштовний електронний ключ для підпису податкової звітності та відправки її через Інтернет. Чи має вона право скористатись цим ключем в 2014 році для підпису звітності за 2013 рік?
Ні. Ключі цифрового підпису, видані до 1 листопада 2013 року, діють лише один рік.
Проте, починаючи з 1 листопада 2013 року всім клієнтам Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів України формують посилені сертифікати ключів строком дії до двох років.
Відповідні зміни запроваджені наказом Міндоходів України від 01.11.2013 р. №79 «Про формування посилених сертифікатів ключів з подовженим строком дії». З метою забезпечення більш комфортних умов отримання послуг електронного цифрового підпису ключі цифрового підпису можна безкоштовно отримати у будь якому Центрі обслуговування платників податків, незалежно від місця реєстрації.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити