• Посилання скопійовано

Облік внеску до статутного капіталу нерухомим майном

Статутний капітал ТОВ складається з грошових коштів та нерухомого майна. Як в бухобліку відобразити внесення статутного капіталу нерухомим майном? Як відображається внесення частки в статутному капіталі кожного місяця по 10 тис. грн?

У разі прийняття загальними зборами учасників товариства рішення про внесення майна до статутного капіталу підприємства, у протоколі таких зборів вони повинні встановити погоджену вартість такого майна. Окрім цього встановлюється і загальний розмір статутного капіталу в грошовій формі. На підставі протоколу погоджена учасниками вартість нерухомого майна відображається за дебетом рахунку обліку заборгованості учасників підприємства за внесками до СК в кореспонденції з рахунком обліку СК (Дт 46 Кт 40).

Одержання об'єктів нерухомості (зокрема, під час оформлення переходу права власності) відображається за дебетом рахунку обліку будинків та споруд і погашенням (зменшенням) заборгованості учасників (Дт 103 Кт 46).

Внесок частини СК, яка встановлена в грошовому розмірі на дату надходження, в бухобліку відображається записом: Дт 311 Кт 46 (на рахунок в банку) або Дт 301 Кт 46 (якщо готівкою в касу).

Про податкові наслідки здійснення внеску до статутного капіталу майном читайте тут.

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.

Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

Зареєструватись

Автор: Горбовцов Станіслав

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Облік окремих операцій

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Облік окремих операцій»

  • Списання повністю замортизованого ноутбука ТОВ на ЄП
    ТОВ на ЄП з ПДВ потребує списати з балансу повністю замортизований ноутбук (первісна вартість - 4483 грн, знос - 4483 грн, залишкова вартість - 0 грн, введений у експлуатацію 2015 року), який не підлягає ремонту, але фізично не утилізується. Які документи необхідно оформити для списання, які бухгалтерські проведення здійснити та які податкові наслідки (зокрема, щодо ПДВ) виникають при такому списанні?
    Сьогодні 09:2367
  • Оформлення наказу та акту введення МНМА групою
    Підприємство придбало 10 одиниць МНМА однієї номенклатури. Чи можна оформити один наказ про введення в експлуатацію та один акт введення в експлуатацію на всі 10 одиниць, чи необхідно складати окремі наказ і акт на кожну одиницю МНМА?
    Сьогодні 09:2235
  • Дооцінка сільськогосподарської продукції при включенні орендної плати
    Частину оприбуткованої сільськогосподарської продукції вже реалізовано, після чого нараховано орендну плату за оренду паїв, яка віднесена на витрати виробництва цього року. Як коректно провести дооцінку залишку продукції з урахуванням пізніше нарахованих витрат?
    Сьогодні 08:1614
  • Авансова орендна плата: облік та оподаткування
    Як підприємству, платнику податку на прибуток та ПДВ, відобразити авансову сплату в сумі 240 000 грн, в т.ч. ПДВ - 40 000 грн в листопаді 2025 року орендної плати за увесь рік (з листопада 2025 по жовтень 2026 рр.) у бухгалтерському та податковому обліках, якщо акт на повну суму надається орендодавцем у кінці строку дії договору (у жовтні 2026 року)?
    Сьогодні 07:0737
  • Акт списання палива для дизельного генератора
    Наведи форму акту списання палива, що використане для роботи дизельного генератора, та які обовʼязкові реквізити має містити такий акт відповідно до чинного законодавства?
    04.12.202557