Головна Усі консультації Право і відповідальність Захист прав споживачів

Розміщення кутка споживача в приміщенні готелів є обов'язковим

Чи обов'язково СГД, що надають готельні послуги, розміщувати куточок споживача і яка інформація в ньому має бути?

Відповідно до п. 2.2 Правил користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг, затверджених наказом Державної туристичної адміністрації України від 16 березня 2004 року №19, готель зобов'язаний надати споживачу необхідну, достовірну, доступну та своєчасну інформацію про готельні послуги.

Інформація доводиться до відома споживача у доступній наочній формі і розміщується у приміщенні, що призначене для оформлення розміщення споживача, у зручному для огляду місці та повинна включати таке:


 - зазначення нормативних документів, вимогам яких повинні відповідати готельні послуги;

 - Правила №19;

 - свідоцтво про присвоєння готелю відповідної категорії (якщо вона присвоєна);

 - копію сертифіката на послуги, що підлягають обов'язковій сертифікації;

 - копію ліцензії, якщо даний вид діяльності підлягає ліцензуванню;

 - ціну номера (місця в номері);

 - перелік основних послуг, що входять у ціну номера (місця в номері);

 - перелік і ціну додаткових послуг, що надаються за окрему плату;

 - відомості про форму та порядок оплати послуг;

 - перелік категорій осіб, що мають право на отримання пільг, а також перелік пільг, що надаються при наданні послуг у відповідності до законодавства;

 - відомості про роботу закладів (підприємств) громадського харчування, торгівлі, зв'язку, побутового обслуговування та інших, що розташовані в готелі. У разі їх відсутності — дані про місцезнаходження та режим роботи найближчих до готелю підприємств харчування, зв'язку та побутового обслуговування;

 - відомості про органи, що здійснюють захист прав споживачів.

Доступ до повного тексту матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо Ви вже зареєстровані на нашому сайті - будь ласка, авторизуйтесь.

Якщо поки що ні - зареєструйтесь прямо зараз: це просто, не вимагає Ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

Що ще дає реєстрація?

Автор:
«Дебет-Кредит»
Джерело
«Дебет-Кредит»
Рубрика:
Право і відповідальність / Захист прав споживачів
Теги:
Послуги , Захист прав споживачів

Коментарі: 0

Новини по темі

Консультації по темі