Головна Усі консультації Право і відповідальність Захист прав споживачів

Розпродажний товар підлягає обміну

Чи можна повернути товар, куплений під час розпродажу?

Згідно з ч. 1 ст. 9 Закону про захист прав споживачів, споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.


Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.

А що на практиці?

Якщо товар був куплений під час розпродажів, це не означає, що обміну та поверненню він не підлягає. Розпродаж — це всього лише маркетинговий хід магазину, щоб продати стару колекцію товару.

Доступ до повного тексту матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо Ви вже зареєстровані на нашому сайті - будь ласка, авторизуйтесь.

Якщо поки що ні - зареєструйтесь прямо зараз: це просто, не вимагає Ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

Що ще дає реєстрація?

Автор:
«Дебет-Кредит»
Джерело
«Дебет-Кредит»
Рубрика:
Право і відповідальність / Захист прав споживачів
Теги:
Торгівля , Захист прав споживачів

Коментарі: 0

Новини по темі

Консультації по темі