• Посилання скопійовано

Место хранения трудовых книжек из зоны АТО определяет обладминистрация

Представительство нерезидента зарегистрировано в зоне проведения АТО. Имеет ли оно право заключить договор на ведение трудовых книжек с предприятием расположенным в другой области?

Вопрос: Представительство нерезидента зарегистрировано в зоне проведения АТО (Донецкая область). Согласно пункта 2.21."ІНСТРУКЦІІ ПРО ПОРЯДОК ВЕДЕННЯ ТРУДОВИХ КНИЖОК ПРАЦІВНИКІВ" трудовые книжки работников представительства должны вестись в областных управлениях внешних отношений и внешнеэкономической деятельности облгосадминистраций или предприятиях, определенных областными государственными администрациями. Имеет ли право представительство заключить договор на ведение трудовых книжек с предприятием расположенным в другой области (например в Днепропетровской области)?

Ответ: В вопросе была процитирована прямая норма Инструкции о порядке ведения трудовых книжек работников. Она требует хранения трудовых книжек работников, которые работают в какой-либо области Украины либо в указанных управлениях обладминистрации, либо на предприятиях, которым обладминистрация доверила такое хранение.


 

В любом случае, с нашей точки зрения, речь идет о том, что место хранения таких трудовых книжек определяет, фактически, не  работодатель, а обладминистрация, причем той области, в которой такой работодатель – представительство нерезидента зарегистрирован.  

Поскольку обладминистрация Донецкой области на сегодня работает в Мариуполе, рекомендуем обратиться с вопросом о перечне предприятий, на которых могут храниться такие трудовые книжки, непосредственно в обладминистрацию

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Автор: Бикова Ганна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Інше

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Інше»

  • Утримання комунального та кредитного боргу за виконавчими листам із суми допомоги за лікарняними
    Підприємство має виконавчі листи за працівниками на погашення боргу за комунальними платежами, кредитами тощо. Чи можна робити утримання із нарахованої суми допомоги з тимчасової непрацездатності (за рахунок підприємства, за рахунок ПФУ, доглядових)?
    16.08.202488
  • Використання автовишки двома працівниками одночасно – водієм та оператором
    На підприємстві є автовишка. Водій, який має категорію С, боїться висоти. Чи можна закріпити автовишку, як авто за працівником з категорією С, а оператором вишки призначити іншого працівника? Чи потрібно отримувати посвідчення на роботу на висоті обом працівникам чи тільки оператору?
    17.06.202420
  • Розрахунок вихідної допомоги з 12 вересня 2023 року
    Як має розраховуватись вихідна допомога з 12.09.23 р., якщо вона визначена в розмірі середньої заробітної плати: за 2 чи 12 місяців?
    20.10.20231 126
  • Витрати на транспортні послуги у благодійного фонду
    Благодійник (резидент) за заявою БФ закупив за кордоном обладнання, перевезення якого оплатив БФ за рахунок отриманої від інших благодійників допомоги. Куди віднести витрати на транспортні послуги: потрібно їх додати до вартості обладнання чи списати окремо на благодійну діяльність та відобразити в звіті про використання доходів неприбуткової організації?
    10.04.2023182
  • Лист з Районної військової адміністрації на звернення ПФУ
    На підприємство надійшов лист з Районної військової адміністрації, що з ПФУ звернулись з листом щодо нарахування зарплати меншої від МЗП у листопаді 2021 р. Порушили вимоги ч. 5 ст. 8 Закону про ЄСВ (якщо база нарахування ЄСВ менша за МЗП, сума ЄСВ розраховується, як добуток МЗП). Чи правомірна їх вимога? Ситуація в листопаді 2021 р. була наступна...
    21.07.2022111