• Посилання скопійовано

Окремий спеціаліст з ведення військового обліку в штаті ТОВ

Чи обов’язково потрібен до штату ТОВ з 25 осіб кваліфікований спеціаліст з ведення військового обліку?

Згідно з пп. 8 Порядку №1487 обов’язки з ведення військового обліку на підприємствах покладаються на працівників служби персоналу, служби управління персоналом. За відсутності штатної одиниці служби персоналу обов’язки з ведення військового обліку покладаються на особу, яка веде облік працівників на підприємстві. Це зазвичай кадровик, але може бути бухгалтер чи інша особа, яка на це уповноважена.

Разом з тим згідно з пп. 3 п. 9 Порядку №1487 для належного функціонування системи військового обліку (забезпечення її автоматизації із застосуванням Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів) визначається кількість осіб, відповідальних за ведення військового обліку, з урахуванням таких норм - в державних органах, на підприємствах, в установах та організаціях за наявності на військовому обліку:

  • від 501 до 2000 призовників, військовозобов’язаних та резервістів - одна особа;
  • від 2001 до 4000 призовників, військовозобов’язаних та резервістів - дві особи;
  • від 4001 до 7000 призовників, військовозобов’язаних та резервістів - три особи, а на кожні наступні від 1 до 3000 призовників, військовозобов’язаних та резервістів - по одній особі додатково.

А згідно з п. 10 Порядку №1487 за наявності на військовому обліку менше 500 призовників, військовозобов’язаних та резервістів обов’язки щодо ведення військового обліку покладаються на особу служби персоналу, якій встановлюється доплата в розмірі до 50 відсотків посадового окладу, а для державних службовців - в межах економії фонду оплати праці.

Зважаючи на те, що за умовами запитання на підприємстві 25 працівників (менше 500), брати до штату окрему особу, яка відповідатиме за ведення військового обліку, не потрібно. Достатньо покласти ці обов’язки на особу, відповідальну за облік працівників, якій встановлюється доплата в розмірі до 50% посадового окладу. Така доплата була передбачена і раніше в Порядку №921.

Свого часу Мінсоцполітики у листі від 09.02.2018 р. №227/0/101-18/281 щодо проведення доплати зазначило, якщо на посадову особу кадрового підрозділу або служби управління персоналом покладаються додаткові обов’язки з ведення військового обліку, які не передбачено посадовою інструкцією, то за їх виконання встановлюється відповідна доплата. Якщо в посадовій інструкції, наприклад, інспектора з кадрів (бухгалтера), визначено завдання з ведення військового обліку, то доплата, передбачена Порядком, не виплачується. У такому разі відповідальна особа при веденні військового обліку виконує свої безпосередні обов’язки й отримує оплату з урахуванням виконання зазначених функціональних обов’язків.

Тож доплата в розмірі до 50% посадового окладу виплачується або не виплачується залежно від того, чи передбачено такий обов’язок посадовою інструкцією.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Автор: Щербина Світлана

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Трудові відносини»

  • Чи може сумісник працювати у суботу?
    Є необхідність взяти на роботу працівника, але він може працювати тільки за сумісництвом і тільки по суботах. Підприємству такий графік роботи підходить. Чи має підприємство в такому разі нараховувати працівнику подвійну ставку, тому що це робота у вихідний? Як правильно скласти графік роботи?
    Сьогодні 13:0129
  • Виправлення скороченої назви підприємства у трудовій книжці
    При заповненні трудової книжки вказано скорочену назву роботодавця: ТОВ "Квіточка" замість "Товариство з обмеженою відповідальністю "Квіточка". Чи стане це перешкодою при передаванні відомостей про трудову діяльність працівника в електронному вигляді до ПФУ? Якщо так, то як це виправити, якщо деякі підприємства вже ліквідовані?
    Сьогодні 10:1023
  • Витрати у відрядженні на оплату користування платними дорогами
    Працівник повернувся з закордонного відрядження та надав нефіскальні чеки з платіжного терміналу за проїзд платними дорогами. Оплата проведена банківською картою та відображена у виписці, яку надав працівник. Чи підлягають такі витрати оподаткуванню ПДФО та ВЗ?
    20.11.2024316
  • Які наслідки, якщо оплатили ДМС для працівника в сумі більше 30% його зарплати?
    У працівника зарплата 39 тис. грн. В липні 2024 оплатили медичне страхування на рік 21000,00 грн. Чи є це додатковим благом та чи треба сплатити ПДФО 18 % та ВЗ 1,5%? Оскільки минув час, які штрафи має сплатити підприємство, якщо зараз оплатимо податки за рахунок працівника? Та чи дійсна зараз пільга 30% по договорам страхування?
    19.11.202425
  • Чи дають отримані гранти право на бронювання працівників?
    Чи дають право на бронювання працівників гранти на створення та розвиток виробництв переробної промисловості?
    18.11.202427