• Посилання скопійовано

ФОП отримав грант: обмеження кількості працівників

ФОП отримав два гранти на 250 тис. грн і на 2290 тис. грн. Яку кількість працівників ФОП має право прийняти на роботу: 2+5 чи тільки 5? Чи важливим є відповідність назви професій до бізнес-плану (наприклад, якщо отримано грант на пекарню, а працювати буде бариста)?

Яку кількість працівників ФОП має право прийняти на роботу: 2+5 чи тільки 5?

Згідно з пп. 291.4 ПКУ ФОПам:

  • І-ї групи не дозволяється мати найманих працівників;
  • ІІ групи встановлено обмеження не більше 10 найманих працівників;
  • ІІІ групи - кількість найманих працівників необмежена.

Для ФОПів-роботодавців, які перебувають на загальній системі оподаткування, на відміну від спрощеної системи оподаткування, ПКУ не встановлені жодних обмежень щодо кількості найманих працівників. 

Враховуючи зазначене, можна зробити висновок, що ФОПам, незалежно від того отримали вони грант чи ні, у трудових відносинах з ним може перебувати така кількість працівників, яка їм дозволена нормами ПКУ залежно від групи єдиного податку. При цьому ФОП повинен виконувати умови гранту щодо кількості працівників, якщо такі умови є.

 

Чи важливим є відповідність назви професій до бізнес-плану (наприклад, якщо отримано грант на пекарню, а працювати буде бариста)?

Бізнес-план є собою специфічний документ, що описує основні аспекти майбутньої діяльності підприємства з реалізації будь-якої інвестиційної програми або будь-якої бізнес-ідеї у принципі.

Однією із умов отримання гранту від ЦЗ було створення двох робочих місць, відповідно за певними професіями їх і було зазначено в бізнес-плані. В подальшому, після отримання гранту, для розвитку пекарні ФОП має право наймати й інших працівників, окрім пекарів. Тож серед штату працівників може бути бариста, щоб потенційному клієнту до випічки можна було запропонувати каву. 

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Автор: Щербина Світлана

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Трудові відносини»

  • Чи можна надіслати до ТЦК поштою Додаток 1 за Порядком №1487?
    На ТОВ є один військовозобов'язаний директор. Видається наказ про призначення відповідального за військовий облік директора. Чи можна Додаток 1 надіслати поштою? ТЦК за місцезнаходженням підприємства стверджує, що слід явитися до них особисто. Чи можна звернутися в обласний ТЦК, а не районний?
    01.04.2025247
  • Щорічний медогляд неповнолітніх працівників
    На підприємстві працює співробітник, якому ще немає 21 року. Під час прийняття на роботу він пройшов медкомісію. Перший медогляд завершився в лютому і поки ще не провели нового медогляду, позаяк підприємство лише зараз проводить атестацію робочих місць. Чи це допустимо?
    31.03.2025279
  • Оплата профкомом медичної допомоги працівникам та їх сім'ям
    Профком планує укласти договір про надання медичної допомоги строком на один рік для працівників підприємства відповідно до умов колективного договору. Договір містить додаток із зазначенням ПІБ працівників компанії та членів їхніх сімей та суми. Чи повинна профспілка сплачувати податки при перерахуванні такої суми? Чи можна скористатися пп. 165.1.19 ПКУ? Яка ознака доходу в додатку 4ДФ?
    28.03.202527
  • Як підприємству реагувати на лист від ТЦК з вимогою до працівника пройти ВЛК?
    Проходили звіряння з ТЦК та СП, отримали лист про недолік, а саме про необхідність пройти ВЛК співробітнику. Як реагувати на це? Чи є у підприємства обов'язок відповідати ТЦК за цим листом? Чи є обов'язком наказом чи іншим документом повідомляти працівника, згідно з яким виявлено недолік? Якщо так, які строки і штрафи?
    21.03.20251 5942
  • Зміни у складі інвентаризаційної комісії при звільненні працівника і прийманні на роботу іншого
    На підприємстві працює три працівники, які входять до складу інвентаризаційної комісії. Один працівник звільняється, а іншого підприємство приймає через два тижня. Як видати наказ про зміну в складі інвентаризаційної комісії? Є думка видати два накази: на дату звільнення працівника та на дату прийняття нового працівника, де у першому наказі прибрати зі складу інвентаризаційної комісії звільненого працівника, а у другому - добавити до складу інвентаризаційної комісії нового працівника. Аналогічно таке здійснити до наказу про експертну комісію. Чи правильно так робити?
    17.03.2025439