Для оновлення посилених сертифікатів посадових осіб необхідно укласти новий договір "Про визнання електронних документів" з податковою інспекцією в електронному вигляді. Повторно його сформувати в програмному забезпеченні "ДПС Захист звітності".
Договір підписується особистими ключами посадових осіб, електронною печаткою та відправляється до ДПС. Для уточнення реквізитів, необхідних для заповнення відповідних полів договору "Про визнання електронних документів", слід звернутись в податкову інспекцію за місцем реєстрації.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити