Для оновлення посилених сертифікатів посадових осіб необхідно укласти новий договір "Про визнання електронних документів" з податковою інспекцією в електронному вигляді. Повторно його сформувати в програмному забезпеченні "ДПС Захист звітності".
Договір підписується особистими ключами посадових осіб, електронною печаткою та відправляється до ДПС. Для уточнення реквізитів, необхідних для заповнення відповідних полів договору "Про визнання електронних документів", слід звернутись в податкову інспекцію за місцем реєстрації.
Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!
Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!
Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.
Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.
Зареєструватись