• Посилання скопійовано

Дарунки від релігійної організації: як документально оформити?

Релігійна організація планує роздавати малозабезпеченим парафіянам продуктові набори, одяг і канцтовари до свята Миколая (19 грудня). Як документально оформити ці заходи?

Щоб підтвердити факт надання релігійною організацією  матеріальної допомоги, необхідно оформити такий пакет документів:

  • наказ (розпорядження) керівника релігійної організації про надання матеріальної допомоги (якщо раніше не було укладено відповідний договір). У цьому наказі варто визначити особу (працівника релігійної організації), яка буде відповідальна за проведення заходу;
  • первинні документи, що підтверджують факт оплати і придбання продуктових наборів, одягу і канцтоварів – банківські, касові документи, накладні від постачальників;
  • первинні документи, що підтверджують факт надання цієї матеріальної допомоги адресатам – звіт відповідальної особи про надання допомоги, акт списання ТМЦ, що були передані адресатам як матеріальна допомога.

Оскільки така допомога не відповідає поняттю гуманітарної допомоги (більш докладно про гуманітарну допомогу – тут), то в даному випадку така матеріальна допомога розглядається як дарунок.

Щодо оподаткування дарунків читайте тут.

 

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Єгорова Юлія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Первинні документи, типові форми

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Первинні документи, типові форми»

  • Що робити, якщо перевізник на заміну CMR надав етикетку?
    Підприємство від перевізника отримало транспортну етикетку на міжнародне перевезення, а не CMR. В етикетці зазначено вантаж, маршрут та немає печатки перевізника. Чи достатньо такої етикетки для документального підтвердження міжнародного перевезення вантажу?
    16.02.2024299
  • Винаймання будинку у фізособи для проживання у відрядженні: підтвердні документи
    Працівники, перебуваючи у довготривалому відрядженні, орендують будинок для проживання у приватної особи (не готель, не ФОП). Які необхідно отримати документи, що підтвердять факт проживання?
    14.02.2024575
  • Оформлення CMR при мультимодальних перевезеннях
    ФОП-перевізник отримав від замовника вантаж із залізничного вагону у Львові і перевіз до Житомира. Вантаж розмитнюватиметься у Києві. Замовник оформив перевезення CMR, а не ТТН, де завантаження і розвантаження в Україні. На його погляд, це мультимодальне перевезення, яке оформляється CMR, а не ТТН. Це правильно? Як оформляти CMR?
    13.02.202492
  • Виправлення помилок в первинних документах, створених в паперовій формі
    Благодійна організація надала благодійну допомогу (генератори) бюджетній установі. В акті приймання-передачі виявлено невідповідність, зокрема, неправильно вказано ціну. Бюджетна установа вже відзвітувала. Як виправити помилку в первинному документі? Які дані відобразити у звіті: з урахуванням виявленої помилки чи без?
    31.01.2024110
  • Starlink для військового підрозділу: документальне оформлення
    Для працівника, який воює, і його підрозділу компанія придбала систему Starlink. Як документально правильно оформити передачу і передати право користування (щомісячна абонплата за користування системи)?
    25.10.2023128