• Посилання скопійовано

Дарунки від релігійної організації: як документально оформити?

Релігійна організація планує роздавати малозабезпеченим парафіянам продуктові набори, одяг і канцтовари до свята Миколая (19 грудня). Як документально оформити ці заходи?

Щоб підтвердити факт надання релігійною організацією  матеріальної допомоги, необхідно оформити такий пакет документів:

  • наказ (розпорядження) керівника релігійної організації про надання матеріальної допомоги (якщо раніше не було укладено відповідний договір). У цьому наказі варто визначити особу (працівника релігійної організації), яка буде відповідальна за проведення заходу;
  • первинні документи, що підтверджують факт оплати і придбання продуктових наборів, одягу і канцтоварів – банківські, касові документи, накладні від постачальників;
  • первинні документи, що підтверджують факт надання цієї матеріальної допомоги адресатам – звіт відповідальної особи про надання допомоги, акт списання ТМЦ, що були передані адресатам як матеріальна допомога.

Оскільки така допомога не відповідає поняттю гуманітарної допомоги (більш докладно про гуманітарну допомогу – тут), то в даному випадку така матеріальна допомога розглядається як дарунок.

Щодо оподаткування дарунків читайте тут.

 

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.

Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

Зареєструватись

Автор: Єгорова Юлія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Первинні документи, типові форми

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Первинні документи, типові форми»

  • Яким первинним документом списувати використані канцтовари?
    Який первинний документ найкраще підходить для оформлення списання канцелярських товарів за місяць на підприємстві?
    15.09.2025722
  • Визначення виду перевезення в ТТН
    Який вид перевезення необхідно вказувати у верхній частині товарно-транспортної накладної, якщо вантаж доставляється з одного міста в інше в межах України автомобільним транспортом? Які особливості заповнення цього реквізиту?
    12.09.2025502
  • Первинні документи для обліку експлуатації легкового автомобіля
    Підприємство придбаває легковий автомобіль. Які первинні документи потрібні для бухобліку експлуатації автомобіля підприємством?
    11.09.2025825
  • Зміна назви вулиці в договорах
    Яку назву вулиці (стару чи нову) слід зазначати в договорах та інших первинних документах, якщо відбулася зміна назви вулиці, але дані в Єдиному державному реєстрі (ЄДР) ще не оновлені?
    11.09.202554
  • Підписання первинних документів минулого періоду в електронній формі
    Підприємство, що веде паперовий документообіг, виявило відсутність оригіналів актів та видаткових накладних за минулий звітний період. Договором передбачено е-документообіг. Чи є порушенням законодавства підписання цих документів в електронній формі в поточному періоді з датою документа, що відповідає даті госпоперації, та як це впливає на податковий облік?
    03.09.20253 435