Помилка в призначенні платежу для операції з поворотною фінансовою допомогою виправляється шляхом листування між сторонами без залучення банку (для платежів у національній валюті). Платник (засновник-фізособа) має направити отримувачу коштів (ТОВ) лист-уточнення із проханням внести зміни до інформації, вказаної у реквізиті «Призначення платежу». У такому листі необхідно зазначити суть помилки, правильне призначення платежу (із посиланням на новий договір, укладений у 2025 році) та просити отримувача прийняти і врахувати відповідну зміну призначення платежу.
ТОВ доречно надати письмове підтвердження про згоду з внесенням змін до призначення платежу. Обидві сторони зберігають листування (лист-уточнення та відповідь) разом із банківськими виписками як підтверджуючі документи для бухгалтерського та податкового обліку. Судова практика підтверджує правомірність такого підходу (постанови Верховного Суду від 01.07.2020 у справі №824/74/19-а, від 12.03.2019 у справі №2а-3335/10/2670 і від 19.06.2018 у справі №809/34/17).
Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!
Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 139 грн/міс
Передплатити