• Посилання скопійовано

Облік додаткових витрат при купівлі земельної ділянки через тендер

Підприємство придбало земельну ділянку у міської ради через тендер за 32000 грн. Як в бухобліку відобразити додаткові витрати, пов'язані з придбанням земельної ділянки: витрати на реєстрацію землі, оплату міській раді за підготовку тендера, обов'язковий внесок за участь у тендері та плату електронній платформі за проведення тендера?

Згідно з пп.8 НП(С)БО 7, первісна вартість об'єкта основних засобів, до яких відноситься земельна ділянка, включає всі витрати, пов'язані з її придбанням і доведенням до стану, придатного для використання.

Тому всі додаткові витрати, які перераховані в запитанні, мають бути включені до первісної вартості земельної ділянки. Спершу ці витрати та вартість земельної ділянки списують до складу капітальних інвестицій на субрахунок 152, а потім зараховують до складу основних засобів: 

  • Дт 101 Кт 152.

 

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Автор: Олександр Золотухін

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Облік окремих операцій

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Облік окремих операцій»

  • Бухоблік у разі придбання програмного забезпечення у нерезидента
    Як правильно відобразити в обліку придбання модуля розрахунку для програмного забезпечення у нерезидента? Якими бухгалтерськими проведеннями?
    04.02.202518
  • Особливості нарахування амортизації приміщення, яке надається в оренду
    ТОВ надає послуги оренди власних нежитлових приміщень. В одному з приміщень (торговий центр, 9000 кв.м.) багато орендарів, один з них звільнив частину приміщення (1170 кв.м.) в лютому, а через три місяці приміщення орендували інші орендарі. Окрім того, кілька місяців робився ремонт в коридорах і на сходових клітинах, який в обліку проведено як поліпшення приміщення, хоча ТЦ працював. Як нараховувати амортизацію?
    30.01.202549
  • Нюанси нарахування податкової амортизації в податковому обліку
    Підприємство до 2024 року було малодохідником, використовувало право не застосовувати коригування фінрезультату при нарахуванні амортизації. За 2024 рік дохід складає 50 млн грн. Станом на яку дату береться балансова вартість основних засобів? Як потрібно враховувати вартісний критерій при розмежуванні ОЗ та МНМА?
    30.01.202542
  • Бухгалтерський облік авансового внеску з податку на прибуток на АЗС
    Підприємство, платник податку на прибуток, за підсумками 2024 року отримало збиток. Проте в грудні 2024 року було сплачено авансовий внесок з податку на прибуток за місце роздрібної торгівлі пальним (АЗС). Виникає питання, на який рахунок бухобліку правильно віднести цей авансовий внесок та в якому рядку фінансової звітності його відобразити?
    28.01.2025392
  • Заміна двигуна на орендованому авто – це поточний чи капітальний ремонт?
    Автотранспортна компанія планує провести капітальний ремонт (заміна двигуна) орендованого транспортного засобу. В договорі оренди є згода орендодавців на поліпшення та ремонт ТЗ. Встановлення двигуна на ТЗ ТОВ буде виконувати самостійно. Як обліковувати цю операцію?
    28.01.202552