Відповідно до ч. 3 ст. 3 Закону №1645 власники, а також керівники та інші посадові особи підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності зобов'язані в межах своїх повноважень сприяти здійсненню заходів щодо захисту населення від інфекційних хвороб.
Обов’язковість ведення журналу з видачі ЗІЗ передбачено Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті, затверджених наказом №4. У пп. 4.1.17 Правил №4 зазначено, що в підрозділах підприємств, які застосовують засоби захисту, необхідно вести Журнал обліку та зберігання засобів захисту (додаток 4 до цих Правил), а в пп. 4.1.12 цих Правил, визначені засоби захисту, які відображаються в даному журналі.
Як бачимо, до цього переліку не включені маски, респіратори та інші ЗІЗ, якими користуються працівники під час карантину. Тож і документально оформити видачу працівникам ЗІЗ можна по-різному.
Таким чином, для організації правильного списання засобів індивідуального захисту, їх видачу працівникам можна оформити за допомогою реєстрів, відомостей видачі чи в самостійно розробленій формі журналу з відображенням в них кількості виданих масок, респіраторів тощо під підпис.
Працівники мають користуватися ЗІЗ щодня до дня закінчення в країні карантину, а не тільки тоді, коли встановлено «червону зону». Забезпечення роботодавцем працівників такими засобами залежить від того, що прописано в Положенні про захист персоналу та дотримання інших санітарних та протиепідемічних заходів (на постійній основі чи частково під час карантину, чи тільки у разі введення «червоної зони»).
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити