• Посилання скопійовано

Захисні маски під підпис в журналі

Підприємство видає маски захисні працівникам під підпис з початку оголошення карантину, тобто з березня 2020 року. Маски потрібно видавати працівникам постійно під підпис у журналі, чи тільки тоді, коли Україна в червоній зоні?

Відповідно до ч. 3 ст. 3 Закону №1645 власники, а також керівники та інші посадові особи підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності зобов'язані в межах своїх повноважень сприяти здійсненню заходів щодо захисту населення від інфекційних хвороб. 

Обов’язковість ведення журналу з видачі ЗІЗ передбачено Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті, затверджених наказом №4. У пп. 4.1.17 Правил №4 зазначено, що в підрозділах підприємств,  які  застосовують  засоби захисту,  необхідно  вести  Журнал  обліку  та  зберігання засобів захисту (додаток 4 до цих Правил), а в пп. 4.1.12 цих Правил, визначені засоби захисту, які відображаються в даному журналі.

Як бачимо, до цього переліку не включені маски, респіратори та інші ЗІЗ, якими користуються працівники під час карантину. Тож і документально оформити видачу працівникам ЗІЗ можна по-різному.

Таким чином, для організації правильного списання засобів індивідуального захисту, їх видачу працівникам можна оформити за допомогою реєстрів, відомостей видачі чи в самостійно розробленій формі журналу з відображенням в них кількості виданих масок, респіраторів тощо під підпис. 

Працівники мають користуватися ЗІЗ щодня до дня закінчення в країні карантину, а не тільки тоді, коли встановлено «червону зону». Забезпечення роботодавцем працівників такими засобами залежить від того, що прописано в Положенні про захист персоналу та дотримання інших санітарних та протиепідемічних заходів (на постійній основі чи частково під час карантину, чи тільки у разі введення «червоної зони»).

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Щербина Світлана

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Облік окремих операцій

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Облік окремих операцій»

  • Металеві вироби передано на доробку: як відобразити в обліку?
    Підприємство передало 21 т чорної труби сторонній організації для оцинкування. Виконавець надав акт виконаних робіт та накладну на повернення труби в кількості 21,8 т. Як відобразити цю операцію в обліку?
    Сьогодні 12:0591
  • Чи переводити МНМА до ОЗ, якщо після поліпшення вартість складає 40 000 грн?
    Підприємство мало на балансі об’єкт МНМА вартістю 10 000 грн, нарахувало амортизацію за методом 100%. За обліковою політикою вартісна ознака МНМА - 20 000 грн. Проведено поліпшення цього об’єкта, первісна вартість стала 40 000 грн. Чи потрібно переводити до складу ОЗ? Що з амортизацією? Як відображати в податковому обліку податку на прибуток (є різниці)?
    Сьогодні 11:0633
  • Зробили фізособі передплату за оренду приміщення, а потім договір розірвали: які наслідки?
    ТОВ на загальній системі оподаткування уклало договір оренди нежитлових приміщень з фізособою. За умовами договору передплата складає 100000 грн. ТОВ сплачує фізособі 80500 грн, одночасно сплачує ПДФО 18000 грн та ВЗ 1500 грн. Передачі приміщення в оренду не відбулося, фізособа розірвала договір. Фізособа має повернути повну суму – 100000 грн чи лише те, що вона отримала – 80500? Як повернути зайво сплачені ПДФО та ВЗ? Чи можливо їх зарахувати в рахунок наступних платежів? Як відкоригувати ці доходи в додатку 4ДФ?
    24.04.202422
  • Як перевести в бухобліку товари до основних засобів?
    ТОВ, платник податку на прибуток і ПДВ, імпортувало товари (навантажувачі), призначені для подальшого продажу, оприбуткувавши на субрахунку 281. Згодом вирішено доукомплектувати їх, зарахувати до складу ОЗ і надавати в оренду. Як перевести із товарів до ОЗ? Які особливості оформлення, обліку та оподаткування?
    24.04.202435
  • Отримано знижку від нерезидента на програмне забезпечення: облік та оподаткування
    Підприємство займається продажем програмного забезпечення (ПЗ). Програмне забезпечення купується у нерезидента. Після продажу ПЗ кінцевому споживачу підприємство отримує знижку. Знижка надається однією сумою на весь інвойс, згідно до якого було придбано ПЗ. Як відобразити в обліку надання знижки? Чи потрібно складати РК за даною операцією?
    24.04.202410