• Посилання скопійовано

Послуги з прибирання: як обліковувати мішки для сміття?

Підприємство отримує мішки для сміття для надання послуг з прибирання території замовника. Як їх обліковувати?

Вимоги до прибирання прибудинкової території залежно від сезону наведені в п. 3.5 Правил №76.

Мішки для сміття, що використовуються при наданні послуг з прибирання території замовника, є витратними матеріалами, які включаються до собівартості реалізованих (наданих) послуг.

Наявність та рух сировини та основних матеріалів, які входять до складу собівартості послуг, або є необхідними компонентами при її наданні відображаються на однойменному субрахунку 201.

Допоміжні матеріали, які використовуються при виготовленні продукції або для господарських потреб, технічних цілей та сприяння у виробничому процесі, також відображаються на субрахунку 201.

При цьому інструменти, господарський інвентар, спеціальне оснащення, спеціальний одяг тощо, що використовуються протягом не більше одного року або нормального операційного циклу, якщо він більше одного року, належать до малоцінних та швидкозношуваних предметів предмети (МШП).

У п. 3.6 Методичних рекомендацій №2 зазначено, що приймання та оприбуткування запасів, які надійшли від постачальників, оформлюється ТТН з використанням штампу (позначення) про оприбуткування або прибутковим ордером (ф. № М-4).

Для внутрішнього переміщення запасів, їх відпуску виробничим підрозділам та іншим структурним підрозділам підприємства, що розташовані на іншій, ніж підрозділ, що їх відпускає, території, використовується накладна-вимога на відпуск (внутрішнє переміщення) матеріалів (ф. № М-11) (п. 3.12 Методичних рекомендацій №2).

У разі, коли матеріально відповідальною особою є начальником дільниці (виконавець робіт) можна застосовувати матеріальний звіт (ф. № М-19).

Матеріальні звіти складаються матеріально відповідальними особами тільки у кількісному виразі та в одному примірнику і подаються до бухгалтерії після закінчення місяця. Розцінка надходження та використання матеріалів проводиться бухгалтерією безпосередньо у матеріальному звіті.

До матеріальних звітів, як правило, повинні включатися всі матеріали, які були та є у наявності на складі (коморі), незалежно від того був чи не був рух цих матеріалів за звітний місяць.

Разом із матеріальним звітом до бухгалтерії подаються усі первинні документи на прибуток та видаток матеріалів з вказівками про кількість документів та їх номерів окремо за прибутком та видатком.

Кореспонденція рахунків бухобліку операцій із запасами наведена у додатку 3 Методичних рекомендацій №2, відповідно до якої:

  •  оприбуткування мішків для сміття відображається за ДТ 201 КТ 631;
  • їх передання відповідальній особі – за ДТ 23 КТ 201.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Бондаренко Олена

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Облік окремих операцій

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Облік окремих операцій»

  • ТОВ передало в оренду обладнання: нюанси обліку та оподаткування
    ТОВ – платник податку на прибуток на загальних підставах, ПДВ, виробляє будівельні матеріали на замовлення покупця з використанням його торгової марки. Виробник має на балансі обладнання та хоче передати в оренду клієнтам покупця. Чи може підприємство надати обладнання в оренду? Як відобразити дану операцію в обліку?
    Сьогодні 13:193
  • Придбання квадроциклу для військовослужбовця: відображення в обліку та оподаткування
    Приватне підприємство планує придбати квадроцикл та передати його безпосередньо військовослужбовцю. Як відобразити цю операцію в обліку?
    Сьогодні 12:1510
  • Облік погашення кредиту замість банку факторинговій компанії
    : У 2012 році ТОВ отримало в банку кредит. У 2014 році банк передав кредит факторинговій компанії. Протягом 2012 – 2023 рр. між банком, НБУ, фактором тривали судові справи. Відсотки за кредитом ТОВ не виставлялися. У 2023 році кредит виставлено на аукціон і продано новому кредитору. Згодом за вимогою кредитора ТОВ відшкодувало вартість кредиту, за ціною менше балансової. Як ці операції відобразати в обліку?
    Сьогодні 12:087
  • Платник єдиного податку надає приміщення для тимчасового проживання ВПО: облік та оподаткування
    Юрособа – платник єдиного податку 4-ї групи надає приміщення для тимчасового проживання ВПО на безоплатній основі. Для отримання компенсації за спожиті комунальні послуги (електроенергію, опалення, водопостачання та ін.) юрособа щомісячно надає інформацію до селищної ради. Плату за проживання і за спожиті комунальні послуги від ВПО юрособа не отримує. Як відображати це в обліку та яке оподаткування?
    Сьогодні 11:152
  • Послуги експедитора: відображення в бухобліку
    Підприємство, яке працює за агентським договором, та є платником ЄП, надає послуги експедитора. Послуги перевезення надає сторонній перевізник. Акт від перевізника на 40 000 грн. Послуги експедитора - 5 000 грн. Виставили акт замовнику на 45 000 грн. Замовник оплатив всю суму на рахунок експедитора, а експедитор перерахував перевізнику 40 000 грн. Як відобразити в бухобліку?
    Сьогодні 10:028