• Посилання скопійовано

Чи потрібно переукладати договір про подання звітності в електронному вигляді при зміні директора, головного бухгалтера?

Чи потрібно переукладати договір про подання звітності в електронному вигляді у зв’язку із зміною посадових осіб юридичної особи (директора, головного бухгалтера або особи яка уповноважена вести бухгалтерський облік)?

Відповідно до ст. 6 Закону України від 22 травня 2003 року №852-IV «Про електронний цифровий підпис» сертифікат ключа містить такі обов'язкові дані: найменування та реквізити центру сертифікації ключів (центрального засвідчувального органу, засвідчувального центру); зазначення, що сертифікат виданий в Україні; унікальний реєстраційний номер сертифіката ключа; основні дані (реквізити) підписувача — власника особистого ключа; дату і час початку та закінчення строку чинності сертифіката; відкритий ключ; найменування криптографічного алгоритму, що використовується власником особистого ключа; інформацію про обмеження використання підпису. Згідно п. 5.1 р. ІІІ Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.08 №233, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 16.04.08 за №320/15011 (далі – Інструкція) платник податків отримує в будь-якому включеному до системи подання податкових документів в електронному вигляді акредитованому центрі сертифікації ключів посилені сертифікати відкритих ключів посадових осіб підприємства, що мають право підпису (керівника, бухгалтера), та печатки підприємства. Особисті ключі знаходяться на ключових (електронних) носіях, що зберігаються в таємниці. Відповідно до Інструкції платник податку може надіслати до органу ДПС засобами телекомунікаційного зв'язку податкові документи в електронному вигляді, після того як з органом ДПС укладено договір про визнання електронних документів, а також органу ДПС надано посилені сертифікати відкритих ключів, сформовані акредитованим центром сертифікації ключів. Слід зазначити, що Інструкцією затверджено текст примірного договору про визнання електронних документів. Згідно з розділом 6 примірного договору про визнання електронних документів (далі – договір) зазначений договір діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів.

Якщо платник податків подає до органу ДПС нові посилені сертифікати ЕЦП, цей договір вважається пролонгованим до закінчення терміну чинності нових посилених сертифікатів ключів. Отже, якщо на підприємстві змінюється керівництво (директор, головний бухгалтер або особа, яка уповноважена вести бухгалтерський облік), то в термін до моменту відправлення наступної електронної звітності, необхідно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів посадових осіб підприємства, що мають право підпису документів (керівника, бухгалтера). Якщо платник податків подає до органу ДПС нові посилені сертифікати ЕЦП, договір вважається пролонгованим до закінчення терміну чинності нових посилених сертифікатів ключів, тобто переукладати договір з органом ДПС не потрібно.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Джерело: Хмільницька ОДПІ

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Автоматизація»