Для отримання електронного цифрового підпису фізособі потрібно:
- копію паспорта (сторінки з фотографіями і наступні за ними, а також сторінка з адресою місця реєстрації), завірену підписом фізичної особи - приймаються тільки якісні копії паспортів – чіткі фото та читабельний текст;
- копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО) завірену підписом фізичної особи;
- носій електронного ключа;
- заповнена заява на реєстрацію для отримання сертифікатів ключів встановленого зразку.
Якщо підписувач не має можливості прийти особисто у Відділ реєстрації, це може зробити його довірена особа, при умові, що при ній є повний, відповідно завірений, комплект документів. Представникові необхідно мати при собі паспорт і доручення, яке завірене нотаріально.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити