• Посилання скопійовано

Як визначити ціну продажу тютюнових виробів у роздріб?

з 1 липня діють нові правила та спецформула для визначення ціни на сигарети. З прочитаних статей не зрозуміло, яка мінімальна, а яка максимальна роздрібна ціна на сигарети? Тепер всі сигарети однієї дати виробництва будуть в одну ціну? Як розрахувати мінімальну та максимальну ціну 1 пачки сигарет?

Відповідно до пп. 14.1.106 ПКУ, максимальні роздрібні ціни – це ціни, встановлені на підакцизні товари (продукцію) з урахуванням усіх видів податків (зборів). Акцизний податок з реалізованих суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів не включається до максимальної роздрібної ціни.

При визначенні максимальних роздрібних цін на тютюнові вироби в декларації про МРЦ, а також роздрібної ціни продажу (при торгівлі в роздріб) – вони не повинні бути меншими за встановленого на дату виробництва:

  • сигарет за кодами згідно з УКТ ЗЕД 2402 20 90 10 (сигарети без фільтру) та 2402 20 90 20 (сигарети з фільтром) – мінімального акцизного податкового зобов’язання із сплати акцизного податку на такі сигарети, з урахуванням застосування коефіцієнту 1,1 (у період з 01 квітня 2025 року по 31 грудня 2025 року) та помножене на коефіцієнт 1,45;
  • сигарет за кодами згідно з УКТ ЗЕД 2402 10 00 90 – мінімального акцизного податкового зобов’язання із сплати акцизного податку на такі сигарили, помножене на коефіцієнт 1,45;
  • інших тютюнових виробів – специфічної ставки акцизного податку, помноженої на коефіцієнт 1,45.

Встановлюються МРЦ виробниками або імпортерами цих товарів (продукції) шляхом декларування таких цін.

Декларація не приймається у разі:

  • подання пізніше ніж за 5 календарних днів до дати встановлення у ній максимальних роздрібних цін. Звертаємо увагу, що саме календарних, а не робочих;
  • встановлення у декларації МРЦ на підакцизні товари у розмірі, нижчому за встановлене на дату виробництва такого товару мінімальне акцизне податкове зобов’язання зі сплати акцизного податку на тютюнові вироби, помножене на коефіцієнт 1,45, а для тютюнових виробів, на які встановлено лише специфічну ставку акцизного податку, – меншою за розмір встановленої на дату виробництва такого товару специфічної ставки акцизного податку, помноженої на коефіцієнт 1,45 (пп. 14.1.106 ПКУ);
  • невідповідності її визначеній формі (див. пп. 220.5 ПКУ).

Тобто імпортери та виробники декларують МРЦ і, відповідно, податківці не приймають декларацію якщо ціни не враховують коефіцієнт 1,45 і потім роздрібні торговці на основі даних цін вже продають тютюнові вироби.

Тому у роздрібного торгівця немає підстав обчислювати окремо ціну. Він працює в межах ПКУ з МРЦ визначеними імпортером та виробником. І вже ціна продажу буде МРЦ*1,05.

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 122 грн/міс

Передплатити

Автор: Пантюхова Анна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Оподаткування/Акцизи

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Акцизи»