• Посилання скопійовано

Обов'язковість печатки на ЗЕД-договорі залежить від місця його укладання

Підприємство уклало з нерезидентом ЗЕД-контракт, у якому зі сторони іноземного контрагента проставлено лише підпис. Чи обов’язкова в ЗЕД-контракті печатка нерезидента?

Не завжди. Українське законодавство вимагає, щоб договори між суб'єктами господарської діяльності скріплялися їхніми печатками (п.2 ст.207 Цивільного кодексу України). Виняток зроблено лише для фізичних осіб-підприємців, які працюють без печатки. На документах, включаючи зовнішньоекономічні контракти, в такому випадку достатньо підпису підприємця. 


Інша картина з необхідністю штампа іноземного суб’єкта господарської діяльності. Якщо зовнішньоекономічний договір з його участю укладено в Україні та його форму підпорядковано вітчизняним законам, то відбиток печатки іноземної сторони на договорі є обов’язковим. Коли ж контракт підписано за кордоном і право місця його укладення не вимагає наявності печатки, то вона не потрібна — достатньо одного підпису іноземного учасника угоди (ст.31 Закону України «Про міжнародне приватне право», ст.382 Господарського кодексу України).

Таким чином, вимога про наявність у контракті печаток залежить від місця його укладення. Якщо його підписано в Україні, то мають бути відбитки печаток всіх його сторін, а коли за межами нашої країни — може бути відсутньою печатка іноземного учасника.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Джерело: ГУ ДФС у Дніпропетровській області

Рубрика: Держрегулювання/ЗЕД

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «ЗЕД»

  • Який код УКТ ЗЕД вказати при списанні товару, придбаного більше 10 років тому?
    Підприємство списує матеріали, придбані у 2006 році. У зв’язку зі змінами, в зведеній ПН з кодом причини 13 треба вказувати УКТ ЗЕД. Наразі чинна версія УКТ ЗЕД 2020 року. Який УКТ ЗЕД зазначити в ПН?
    13.11.202449
  • Помилка у митній вартості товару та аркуш коригування до МД
    Підприємство розмитнило передоплачений товар, вартість якого була 41705 євро. При розмитненні товара була допущена помилка в МД у митній вартості, яку зазначили в сумі 41500 євро. Фактично був отриманий весь товар на суму 41705 євро. Тепер митниця буде оформляти аркуш коригування і донараховувати мито і ПДВ на 205 євро. Як це відобразити в обліку?
    08.10.202481
  • Експорт виставкових зразків готової продукції за ціною нижчою від собівартості
    Підприємство на загальній системі оподаткування, платник ПДВ, виробник меблів. Воно бере участь у виставці меблів за кордоном. Для тимчасового вивезення меблів на виставку скористалися послугою Карнет. Під час виставки знайшли покупця на виставкові меблі. Позаяк меблі під час виставки частково втратили свій вигляд, чи можна продати їх за собівартістю або ціною нижчою від собівартості? Якщо так, то які особливості такого продажу?
    27.09.202466
  • Податок з доходів нерезидента, який надає посередницькі послуги резиденту
    Підприємство – резидент України уклало договір з резидентом Польщі - E100 International Trade (є довідка резидента). Підприємство сплачує авансові платежі – компенсація дорожнього збору, переправи поромом та винагорода. Протягом місяця резидент витрачає ці кошти, а за результатами місяця нерезидент надає акт, зазначаючи фактичні витрати. Як оподаткувати ці виплати?
    27.09.202444
  • Що робити, якщо імпортували товар за 1200 євро, а повернули постачальнику за 1600 євро?
    Підприємство придбало товар у нерезидента за 1200 євро. Товар не задовольнив покупця, тому постачальник погодився на повернення товару і коштів, а також компенсувати транспортні витрати. На митниці оформили повернення в режимі експорту, але за імпортним контрактом. Інвойс постачальнику і вартість товару згідно з МД - 1800 євро: 1200 євро + 600 євро вартість транспортних послуг. Як відобразити це в бухобліку: як повернення чи як реалізацію? Чи застосовується ставка ПДВ 0% на всю суму 1800 євро, при тому, що оформлена МД типу ЕК 10, а вказано імпортний контракт?
    18.07.202457