• Посилання скопійовано

Проведення бізнес-тренінгів та семінарів: чи потрібно товариству ліцензія та дозвіл?

ТОВ (загальна система оподаткування) планує зайнятися проведенням бізнес-тренінгів та семінарів. Заходи будуть проводити працівники фірми-іноземці. Чи потрібно для цього ліцензія та дозвіл, а також підтвердження класифікації лекторів? Які коди КВЕД відповідають даному виду діяльності?

Загалом у разі, якщо ТОВ планує  проводити семінари та бізнес-тренінги для населення та юросіб, то слід виходити з предмету договорів, які укладаються в таких випадках. Як правило, такі договори  є договорами з надання послуг, що й обумовлює вибір кодів КВЕД.

На нашу думку, Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010, затверджена Наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010 р. №457, дає можливість обрати наступні коди КВЕД (з врахуванням збирання персональних даних та їх обробку таким ТОВ), наприклад, такі як:

  • 63.11 Оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов'язана з ними діяльність;
  • 63.12 Веб-портали;
  • 63.91 Діяльність інформаційних агентств;
  • 63.99 Надання інших інформаційних послуг, н. в. і. у.;
  • 70.21 Діяльність у сфері зв'язків із громадськістю;
  • 70.22 Консультування з питань комерційної діяльності й керування.

Під терміном "послуги" Наказ №457 розуміє як результат економічної діяльності, відносно якої не можна встановити права власності. Послуги не підлягають продажу окремо від процесу їх виробництва. Момент завершення виробництва послуги збігається з моментом надання її споживачеві. 

Водночас, йдеться про проведення семінарів працівниками ТОВ, які є іноземцями. Надання послуг іноземцями, у т.ч. на території України, щодо проведення семінарів та бізнес-тренінгів не потребує ліцензування або отримання дозволів. Щодо підтвердження кваліфікації лекторів — то це питання стосується договірних умов та попиту на подібні послуги.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Канарьова Наталія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Ліцензії і дозволи

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Ліцензії і дозволи»

  • Чи потрібна легалізація або апостилювання податкових документів, виданих податковими органами Польщі?
    Для отримання права на зарахування податків та зборів, сплачених у Польщі, платник зобов'язаний отримати від державного органу Польщі довідку про суму сплаченого податку та збору, а також про базу та/або об'єкт оподаткування. Чи потрібно її легалізувати або апостилювати для надання ДПС України?
    25.04.202420
  • Чи змінювати ліцензію при встановленні додаткової ємності для зберігання?
    У заяві на отримання ліцензії в 2022 році зазначено місце зберігання пального з типом об’єкта оподаткування «213» (завод), відповідно до форми №20-ОПП, і в ліцензії на 5 років визначено ліміт 20 000 л. В 2023 році придбана ще одна ємність і фактично кількість зберігання пального збільшилась до 30 000 л. Чи подавати форму №20-ОПП? Чи подавати заяву на збільшення ліміту в ліцензії на зберігання пального?
    22.04.202427
  • Ануляція ліцензії на зберігання пального: а може відповідальне зберігання?
    Підприємство придбало ПММ 28.03.2024 р. Акцизну накладну від продавця зареєстровано 28.03.2024 р. Заяву на анулювання ліцензії в зв’язку зі зміною адреси акцизного складу підприємство подало 26.03.2024 р. Витяг з розпорядження щодо анулювання ліцензії на зберігання ПММ для власних потреб датовано 28.03.2024 р. Коли ліцензія на зберігання вважається анульованою? Чи можна передати на зберігання пальне, якщо ліцензію анульовано?
    22.04.202423
  • Сплата та продовження ліцензії на оптовий продаж алкогольних напоїв під час воєнного стану
    Підприємство має ліцензію на оптовий продаж алкогольних напоїв. У цьому місяці повинні продовжувати її ще на рік та сплатити 500 000 грн. Чи можна до кінця воєнного стану не платити ці 500 000 грн за продовження цієї ліцензії, а оплатити цю суму протягом 30 днів після скасування воєнного стану? Чи поширюється звільнення на ліцензію оптового продажу алкогольних напоїв?
    09.04.2024111
  • Чи застосовує касовий метод підприємство, якщо дозвіл на будівництво отримано до 10.10.2022 року?
    ТОВ отримало дозвіл на будівництво багатоквартирного будинку до 10.10.2022 року. В березні 2023 року ТОВ отримує право власності на квартиру (перше постачання) і на наступний день продає цю квартиру покупцю. В обліковій політиці касовий метод не застосовується. Чи потрібно застосовувати касовий метод? Коли виникають зобов’язання з ПДВ: при отримані дозволу або ж все-таки при оплаті за квартиру?
    20.03.202443