• Посилання скопійовано

Ведення книги обліку доходів найманими працівниками «єдиноподатника» ПКУ не передбачено

Для платників єдиного податку, які використовують працю найманих працівників, потрібно мати одну Книгу приватного підприємця? Чи потрібні первинні документи (накладні, прибуткові) для II групи платників єдиного податку?

Ведення книги обліку доходів найманими працівниками, які перебувають у трудових відносинах із платником єдиного податку, Податковим кодексом не передбачено.

Наявність підтвердних документів на закупівлю товарів ПКУ не передбачено.

 

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Джерело: ДФС у Херсонській області

Рубрика: Спрощена система/ФОП на єдиному податку

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «ФОП на єдиному податку»