Оскільки йдеться про ФОП-платника єдиного податку, то інформацію про те, що він є "єдинником" можна отримати з Реєстру платників єдиного податку, розміщеного на сайті ДФСУ. Або ж у вигляді копії витягу з такого Реєстру, яку може надати ФОП.
Що стосується витрат у юрособи у вартості товарів, у тому числі необоротних активів, робіт та послуг, придбаних у платників ЄП, ми про це писали тут.
Відповідно до п. 137.1 ст. 137 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755 –VI податок на прибуток підприємств нараховується платником самостійно за ставкою, визначеною ст. 136 ПКУ, від бази оподаткування, визначеної згідно зі ст. 135 ПКУ.
Базою оподаткування є грошове вираження об’єкту оподаткування, визначеного згідно із ст. 134 ПКУ з урахуванням положень ПКУ (п. 135.1 ст. 135 ПКУ).
Об’єктом оподаткування є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень розд. ІІІ ПКУ (пп. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 ПКУ).
Відповідно до норм ПКУ при коригуванні (збільшенні або зменшенні) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку) вартість товарів, у тому числі необоротних активів, робіт та послуг, придбаних у платників єдиного податку, не враховується.
Отже, придбані картріджи оприбутковуються, і внаслідок використання їх вартість відноситься до витрат в бухобліку. А в податковому обліку не передбачено коригувань об’єкту оподаткування (фінрезультату, розрахованому в бухобліку, зокрема, і з урахуванням витрат на придбання таких картриджів) для цього випадку. Таким чином, в періоді визнання таких витрат в бухобліку, вартість придбаних картриджів зменшить об’єкт оподаткування податком на прибуток.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити