• Посилання скопійовано

Порядок размещения летних площадок определяется органами местного самоуправления

Субьект предпринимательской деятельности на общей системе на лето планирует торговать разливным пивом и поставить зонтики и столики возле магазина. Какие разрешительные документы для этого нужны?

Размещение малых архитектурных форм осуществляется в соответствии с Законом Украины "О благоустройстве населенных пунктов".

Размещение временных сооружений для осуществления предпринимательской деятельности осуществляется в соответствии с Порядком размещения временных сооружений для осуществления предпринимательской деятельности Приказ Минрегионстроя от 21.10.2011 р. №244

Временное сооружение торгового, бытового, социально-культурного или другого назначения для осуществления предпринимательской деятельности - одноэтажное сооружение, изготавливается из облегченных конструкций с учетом основных требований к сооружениям, определенных техническим регламентом строительных изделий, зданий и сооружений, и устанавливается временно, без устройства фундамента.

Временное сооружение для осуществления предпринимательской деятельности может иметь закрытое помещение для временного пребывания людей (павильон площадью не более 30 квадратных метров по внешнему контуру) или не иметь такого помещения (ч. 2 ст. 28 Закона Украины от 17.02.2011 г. №3038-VI "О регулировании градостроительной деятельности").

Поскольку речь идет о размещении объектов благоустройства в пределах населенных пунктов: парков, скверов, бульваров, улиц, переулков, спусков, проездов, дорог, площадей, площадей, набережных, придомовых территорий и т. д., то полномочиями на утверждение правил благоустройства территорий населенных пунктов наделены органы местного самоуправления (ст. 10 Закона Украины "О благоустройстве населенных пунктов"ст. 30 Закона Украины "О местном самоуправлении в Украине").

Поэтому летние площадки как временные сооружения, находящиеся на территории населенных пунктов, должны устанавливаться по правилам, определенным органами местного самоуправления, в частности, паспортом привязки временного сооружения (Приказ № 244), договором аренды земли, прочими документами (разрешениями и т. д.), указанными в Порядке размещение площадок для питания у стационарных заведений ресторанного хозяйства и/или открытых летних площадок (их название определяет орган местного самоуправления), утвержденными соответствующими сельскими, поселковыми и городскими советами. С такими прочими документами можно ознакомиться на официальных сайтах органов местного самоопределения. 

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Канарьова Наталія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Ліцензії і дозволи

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Ліцензії і дозволи»

  • Чи потрібна легалізація або апостилювання податкових документів, виданих податковими органами Польщі?
    Для отримання права на зарахування податків та зборів, сплачених у Польщі, платник зобов'язаний отримати від державного органу Польщі довідку про суму сплаченого податку та збору, а також про базу та/або об'єкт оподаткування. Чи потрібно її легалізувати або апостилювати для надання ДПС України?
    25.04.202421
  • Чи змінювати ліцензію при встановленні додаткової ємності для зберігання?
    У заяві на отримання ліцензії в 2022 році зазначено місце зберігання пального з типом об’єкта оподаткування «213» (завод), відповідно до форми №20-ОПП, і в ліцензії на 5 років визначено ліміт 20 000 л. В 2023 році придбана ще одна ємність і фактично кількість зберігання пального збільшилась до 30 000 л. Чи подавати форму №20-ОПП? Чи подавати заяву на збільшення ліміту в ліцензії на зберігання пального?
    22.04.202428
  • Ануляція ліцензії на зберігання пального: а може відповідальне зберігання?
    Підприємство придбало ПММ 28.03.2024 р. Акцизну накладну від продавця зареєстровано 28.03.2024 р. Заяву на анулювання ліцензії в зв’язку зі зміною адреси акцизного складу підприємство подало 26.03.2024 р. Витяг з розпорядження щодо анулювання ліцензії на зберігання ПММ для власних потреб датовано 28.03.2024 р. Коли ліцензія на зберігання вважається анульованою? Чи можна передати на зберігання пальне, якщо ліцензію анульовано?
    22.04.202425
  • Сплата та продовження ліцензії на оптовий продаж алкогольних напоїв під час воєнного стану
    Підприємство має ліцензію на оптовий продаж алкогольних напоїв. У цьому місяці повинні продовжувати її ще на рік та сплатити 500 000 грн. Чи можна до кінця воєнного стану не платити ці 500 000 грн за продовження цієї ліцензії, а оплатити цю суму протягом 30 днів після скасування воєнного стану? Чи поширюється звільнення на ліцензію оптового продажу алкогольних напоїв?
    09.04.2024111
  • Чи застосовує касовий метод підприємство, якщо дозвіл на будівництво отримано до 10.10.2022 року?
    ТОВ отримало дозвіл на будівництво багатоквартирного будинку до 10.10.2022 року. В березні 2023 року ТОВ отримує право власності на квартиру (перше постачання) і на наступний день продає цю квартиру покупцю. В обліковій політиці касовий метод не застосовується. Чи потрібно застосовувати касовий метод? Коли виникають зобов’язання з ПДВ: при отримані дозволу або ж все-таки при оплаті за квартиру?
    20.03.202443