• Посилання скопійовано

Використання електронної перевірки підвищить якість і зменшить термін проведення перевірки

Які переваги надасть платникам податків впровадження електронної перевірки та в чому її суть?

Відповідні норми щодо впровадження електронних перевірок як сервісу для платників податків передбачено Податковим кодексом. Так, згідно з пп. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75 цього Кодексу документальною невиїзною позаплановою електронною перевіркою (далі — електронна перевірка) вважається перевірка, що проводиться на підставі заяви, поданої платником податків з незначним ступенем ризику, визначеним відповідно до п. 77.2 ст. 77 Кодексу, до контролюючого органу, в якому він перебуває на податковому обліку. Заява подається за 10 календарних днів до очікуваного початку проведення електронної перевірки. Форму заяви, порядок її подання та прийняття рішення про проведення електронної перевірки встановлено наказом Міндоходів України від 03.06.2013 р. № 143 (набере чинності з 01.01.2014 р.).

Відповідно до норм Податкового кодексу електронні перевірки проводитимуться:

з 01.01.2014 р. — для платників податків, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності;

з 01.01.2015 р. — для суб’єктів господарювання мікро-, малого та середнього бізнесу;

з 01.01.2016 р. — для інших платників.


Електронна перевірка надається Міндоходів України як сервіс для платників податків.

Застосування такого виду перевірки:

 - дасть змогу вирішити проблеми дистанційного обслуговування платників податків і вивільнити їх від необхідності особисто відвідувати територіальні податкові інспекції;

 - мінімізує вплив людського фактора;

 - підвищить якість і зменшить термін проведення перевірки;

 - надасть як платникам податків, так і контролюючим органам упевненість у правильності та повноті оподаткування здійснених фінансово-господарських операцій;

 - знизить адміністративне навантаження на платника податків, уніфікує процеси податкового аудиту.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Джерело: Вісник. Офіційно про податки

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Контролюючі органи і перевірки»