• Посилання скопійовано

Гарантійний термін на сезонний товар починає рахуватися з початку сезону

На розпродажі наприкінці весни споживач придбав зимові чоботи. Проте під час їх експлуатації на початку зимового сезону взуття порвалося. Принісши товар назад у магазин з вимогою про повернення коштів, споживач отримав відмову. Чи є у споживача право на повернення коштів?

Представники адміністрації магазину в цій ситуації неправі, а споживач має право на повернення коштів за неякісний товар. Обгрунтуємо цю ситуацію.

Зимові чоботи є сезонним товаром, і гарантійний термін на них починає рахуватися не з моменту покупки, а з початку сезону, а саме з 15 листопада (див. Порядок №172). Тож споживач може вимагати або заміни товару, або розірвання договору і повернення грошей на підставі ст. 8 Закону про захист прав споживачів.


Зверніть увагу на те, що при розірванні договору розрахунки із споживачем:

1) у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги;

2) у разі зниження ціни — виходячи з вартості товару на час купівлі.

Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору — в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

 

Пам'ятайте: вимоги споживача розглядаються після пред'явлення споживачем розрахункового документа з позначкою про дату продажу.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: «Дебет-Кредит»

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Право і відповідальність/Захист прав споживачів

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Захист прав споживачів»