• Посилання скопійовано

Вимога пред'явити паспорт та ідентифікаційний код при поверненні товару - неправомірна

Придбано товар неналежної якості. При поверненні товару (непошкодженого, з усіма етикетками та за наявності чека) в супермаркеті висунули вимогу пред'явити паспорт та ідентифікаційний код. Чи правомірні дії адміністрації супермаркету?

Відповідно до п. 11 ст. 8 Закону про захист прав споживачів, вимоги споживача розглядаються після пред'явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, — технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.

Отже, відповідно до законодавства, покупець повинен пред'явити:


розрахунковий документ (в даному випадку чек);

технічний чи інший документ, що його замінює, щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк.

 

Закон про захист прав споживачів не містить вимог щодо пред'явлення паспорта чи ідентифікаційного коду, тому вимога адміністрації щодо додаткового пред'явлення документів, які не передбачені законом, є протиправною.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: «Дебет-Кредит»

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Право і відповідальність/Захист прав споживачів

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Захист прав споживачів»