Головна Усі консультації Право і відповідальність Захист прав споживачів

За кожний день затримки ремонту понад 14 днів споживачеві виплачується неустойка в розмірі 1% вартості товару

Покупець придбав мобільний телефон, який через кілька днів почав погано працювати. Апарат віддали до сервісного центру. Ремонт триває вже кілька тижнів і конкретної дати повернення не повідомляють. Чи є якісь обмеження стосовно часу ремонту у сервісному центрі несправних приладів?

В описаній ситуації споживач має справу з товаром неналежної якості. Відповідно до ч. 1 ст. 8 Закону про захист прав споживачів, придбавши такий товар, покупець має право у термін за гарантією вимагати:

 - пропорційного зменшення ціни на такий товар;

 - безоплатного усунення недоліків товару в розумний термін;

 - компенсації витрат на усунення недоліків неякісного товару.


За Законом про захист прав споживачів, усунення недоліків неякісного товару (тобто ремонт) проводиться протягом 14 днів з дня пред'явлення покупцем такої вимоги. Проте закон допускає, що за згодою сторін може бути встановлений інший термін ремонту. Тому, підписуючи Акт приймання товару в сервісному центрі, слід уважно перевірити не лише правильність даних про товар і його стан на момент здавання в ремонт, а й інформацію про терміни виконання робіт.

Але це не означає, що покупець має бути весь цей час без купленого ним товару. Зверніть увагу: ст. 8 Закону передбачає, що на письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача), зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. Така вимога стосується не всіх категорій товарів, а лише тих, які входять до Переліку, затвердженого постановою КМУ «Про реалізацію деяких положень Закону України від 19.03.94 р. №172 «Про захист прав споживачів» (додаток №2).

 

За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка в розмірі одного відсотка вартості товару.

Доступ до повного тексту матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо Ви вже зареєстровані на нашому сайті - будь ласка, авторизуйтесь.

Якщо поки що ні - зареєструйтесь прямо зараз: це просто, не вимагає Ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

Що ще дає реєстрація?

Автор:
«Дебет-Кредит»
Джерело
«Дебет-Кредит»
Рубрика:
Право і відповідальність / Захист прав споживачів
Теги:
Захист прав споживачів , Ремонт

Коментарі: 0

Новини по темі

Консультації по темі