Документальна невиїзна позапланова електронна перевірка проводиться за заявою платника відповідно до підпункту 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України (далі - Кодекс).
Результати електронної перевірки узгоджуються у визначені терміни - п’ять робочих днів з дня вручення платнику довідки про перевірку. Та, у разі, якщо електронною перевіркою встановлено порушення податкового законодавства, платнику надається право протягом 20 робочих днів після дати складення довідки про проведення електронної перевірки подати уточнюючий розрахунок.
У разі якщо платник податків не подає уточнюючого розрахунку протягом, відповідний контролюючий орган має право на проведення позапланової перевірки платника податків за відповідний період.
За результатами такої перевірки контролюючим органом в межах дії статті 58 Кодексу приймається податкове повідомлення-рішення, яке відповідно до статті 56 Кодексу може бути оскаржене платником податків в адміністративному чи судовому порядку.
Отже, результати електронної перевірки узгоджуються у визначені терміни, що не перевищують термін надання платником податків уточненого розрахунку за результатами такої перевірки. При цьому оскарження в адміністративному або судовому порядку довідки про проведення електронної перевірки Кодексом не передбачено.
Роз’яснення щодо проведення електронної перевірки надається в листі ДФСУ від 27.08.2014 р. №2402/6/99-99-22-03-01-15.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити