• Посилання скопійовано

Зміна директора ТОВ: складаємо наказ про призначення на посаду

З директором ТОВ укладено контракт. У лютому відбулися збори учасників ТОВ, на яких призначити директора з 21.02.15 р. на необмежений термін. Склали новий контракт, що діє з моменту підписання і до розірвання. У листопаді директор написав заяву про переведення на посаду фіндиректора. На нових зборах призначили іншого директора з 01.12.15 р. Як складати наказ на «старого» директора?

Запитання: З директором підприємства було укладено контракт до 21.02.2015 р. У лютому на зборах учасників ТОВ слухали питання щодо подовження контракту з Івановим на посаді директора. Постановили: "призначити директором Іванова з 21.02.15 р. на необмежений термін". Зміни до контракту не внесли, натомість склали новий контракт від 21.02.15 р. на термін дії: "з моменту підписання і до моменту розірвання за згодою сторін". У листопаді Іванов пише заяву про переведення на посаду фіндиректора. На наступних зборах учасників ТОВ слухали питання щодо призначення директором Петрова та щодо розірвання контракту та переведення його на іншу посаду. Постановили: "1. призначити директором Петрова з 01.12.15 р. 2. Перевести Іванова на посаду фіндиректора з 01.12.15 р.". Допоможіть виправити помилки, якщо вони є, і підкажіть як складати наказ(и) на старого директора?

Відповідь: Щодо помилок у складених протоколах зборів засновників, то це виключне право засновників ТОВ вирішувати кого саме призначати керівником підприємства, чи продовжувати з ним попередній контракт, чи укладати новий.

В зазнгачаному випадку, засновниками було прийнято рішення щодо укладення нового контракту із старим керівником (Іванов), але на новий строк.

Загалом, яким чином складати накази, порядок їх складення, нумерації тощо — це питання організаційної діяльності підприємства та належить до повноважень керівника.


За загальними правилами, керівник, якого обрано на керівну посаду загальними зборами засновників, складає наказ наступного змісту:

Варіант 1. 

Наказ №___ 

про призначення на посаду директора ТзОВ “А”

 

м.                      №___________________________01 травня 2015 року

Я, ПІБ, згідно з рішенням засновників ТзОВ «А» від 25 квітня 2015 року, приступаю до виконання обов'язків директора ТзОВ «А» з 01 травня 2015 року.

____________________/ПІБ/

Варіант 2. 

Наказ №___

про призначення на посаду директора ТзОВ “А”

м.                         №__________________________01 травня 2015 року

 

Я, ПІБ, згідно з рішенням засновників ТзОВ «А» від 25 квітня 2015 року та укладеного контракту від «...» №, приступаю до виконання обов’язків директора ТзОВ «А» з 01 травня 2015 року.

____________________/ПІБ/

 


Якщо брати до уваги Варіант 1, то у разі коли 21.02.2015 р. засновники уклали новий контракт із старим керівником (Івановим), повторно наказ, на нашу думку, складати не обов’язково. Якщо наказ про призначення на посаду керівника містить посилання на укладений з ним контракт, то варто скласти новий наказ від 21.02.2015 р, де зазначити про продовження виконання обов’язків керівника Іванова згідно з рішенням засновників ТзОВ «А» від 21 лютого 2015 року та укладеного контракту від 21.02.2015 №......

Зміни до Єдиного державного реєстру юросіб та фізосіб-підприємців (картка форми 4) по такому новообраному 21.02.2015 р. (старому) керівнику Іванову подавати не потрібно.

Щодо призначення нового керівника ТзОВ «А» Петрова, то потрібно врахувати два моменти:

1. у протоколі загальних зборів потрібно зазначити не лише дату призначення нового керівника Петрова, а й дату звільнення старого — Іванова. Відповідно до цього й мають бути складені накази на переведення Іванова та призначення нового керівника Петрова. Тобто, призначити нового керівника Петрова наказом від 01.12.2015 р. (варіанти наказу або 1 або 2), з цієї ж дати попереднього — перевести на посаду фінансового директора.

2. при поданні реєстраційної картки форми 4 до Єдиного державного реєстру юросіб та фізосіб-підприємців в частині зміни керівника дата нового керівника має вказуватись або дата протоколу загальних зборів (дата обрання), або дата вступу на посаду (дата призначення) нового керівника Петрова. За умовами, наведеними у запитанні, це має бути дата 01.12.2015 р. (дата призначення, адже сама вона вказана у протоколі).

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Автор: Канарьова Наталія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Трудові відносини»

  • Оформлення працівника - сумісника на час декретної відпустки бухгалтера
    Бухгалтер (єдиний) з 18.11.2024 р. йде у відпустку по вагітності та пологах на 126 днів. Далі вона планує вийти на роботу після закінчення лікарняного. На цей період (126 днів) підприємство планує прийняти сумісника на виконання обов'язків бухгалтера. Як оформити такого сумісника? Які потрібні накази, повідомлення до ДПС тощо?
    Сьогодні 11:0337
  • Чи може сумісник працювати у суботу?
    Є необхідність взяти на роботу працівника, але він може працювати тільки за сумісництвом і тільки по суботах. Підприємству такий графік роботи підходить. Чи має підприємство в такому разі нараховувати працівнику подвійну ставку, тому що це робота у вихідний? Як правильно скласти графік роботи?
    21.11.202448
  • Виправлення скороченої назви підприємства у трудовій книжці
    При заповненні трудової книжки вказано скорочену назву роботодавця: ТОВ "Квіточка" замість "Товариство з обмеженою відповідальністю "Квіточка". Чи стане це перешкодою при передаванні відомостей про трудову діяльність працівника в електронному вигляді до ПФУ? Якщо так, то як це виправити, якщо деякі підприємства вже ліквідовані?
    21.11.202431
  • Витрати у відрядженні на оплату користування платними дорогами
    Працівник повернувся з закордонного відрядження та надав нефіскальні чеки з платіжного терміналу за проїзд платними дорогами. Оплата проведена банківською картою та відображена у виписці, яку надав працівник. Чи підлягають такі витрати оподаткуванню ПДФО та ВЗ?
    20.11.2024360
  • Які наслідки, якщо оплатили ДМС для працівника в сумі більше 30% його зарплати?
    У працівника зарплата 39 тис. грн. В липні 2024 оплатили медичне страхування на рік 21000,00 грн. Чи є це додатковим благом та чи треба сплатити ПДФО 18 % та ВЗ 1,5%? Оскільки минув час, які штрафи має сплатити підприємство, якщо зараз оплатимо податки за рахунок працівника? Та чи дійсна зараз пільга 30% по договорам страхування?
    19.11.202426