• Посилання скопійовано

ФОП отримав грант: обмеження кількості працівників

ФОП отримав два гранти на 250 тис. грн і на 2290 тис. грн. Яку кількість працівників ФОП має право прийняти на роботу: 2+5 чи тільки 5? Чи важливим є відповідність назви професій до бізнес-плану (наприклад, якщо отримано грант на пекарню, а працювати буде бариста)?

Яку кількість працівників ФОП має право прийняти на роботу: 2+5 чи тільки 5?

Згідно з пп. 291.4 ПКУ ФОПам:

  • І-ї групи не дозволяється мати найманих працівників;
  • ІІ групи встановлено обмеження не більше 10 найманих працівників;
  • ІІІ групи - кількість найманих працівників необмежена.

Для ФОПів-роботодавців, які перебувають на загальній системі оподаткування, на відміну від спрощеної системи оподаткування, ПКУ не встановлені жодних обмежень щодо кількості найманих працівників. 

Враховуючи зазначене, можна зробити висновок, що ФОПам, незалежно від того отримали вони грант чи ні, у трудових відносинах з ним може перебувати така кількість працівників, яка їм дозволена нормами ПКУ залежно від групи єдиного податку. При цьому ФОП повинен виконувати умови гранту щодо кількості працівників, якщо такі умови є.

 

Чи важливим є відповідність назви професій до бізнес-плану (наприклад, якщо отримано грант на пекарню, а працювати буде бариста)?

Бізнес-план є собою специфічний документ, що описує основні аспекти майбутньої діяльності підприємства з реалізації будь-якої інвестиційної програми або будь-якої бізнес-ідеї у принципі.

Однією із умов отримання гранту від ЦЗ було створення двох робочих місць, відповідно за певними професіями їх і було зазначено в бізнес-плані. В подальшому, після отримання гранту, для розвитку пекарні ФОП має право наймати й інших працівників, окрім пекарів. Тож серед штату працівників може бути бариста, щоб потенційному клієнту до випічки можна було запропонувати каву. 

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Автор: Щербина Світлана

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Трудові відносини»

  • Оформлення працівника - сумісника на час декретної відпустки бухгалтера
    Бухгалтер (єдиний) з 18.11.2024 р. йде у відпустку по вагітності та пологах на 126 днів. Далі вона планує вийти на роботу після закінчення лікарняного. На цей період (126 днів) підприємство планує прийняти сумісника на виконання обов'язків бухгалтера. Як оформити такого сумісника? Які потрібні накази, повідомлення до ДПС тощо?
    22.11.202487
  • Чи може сумісник працювати у суботу?
    Є необхідність взяти на роботу працівника, але він може працювати тільки за сумісництвом і тільки по суботах. Підприємству такий графік роботи підходить. Чи має підприємство в такому разі нараховувати працівнику подвійну ставку, тому що це робота у вихідний? Як правильно скласти графік роботи?
    21.11.202449
  • Виправлення скороченої назви підприємства у трудовій книжці
    При заповненні трудової книжки вказано скорочену назву роботодавця: ТОВ "Квіточка" замість "Товариство з обмеженою відповідальністю "Квіточка". Чи стане це перешкодою при передаванні відомостей про трудову діяльність працівника в електронному вигляді до ПФУ? Якщо так, то як це виправити, якщо деякі підприємства вже ліквідовані?
    21.11.202434
  • Витрати у відрядженні на оплату користування платними дорогами
    Працівник повернувся з закордонного відрядження та надав нефіскальні чеки з платіжного терміналу за проїзд платними дорогами. Оплата проведена банківською картою та відображена у виписці, яку надав працівник. Чи підлягають такі витрати оподаткуванню ПДФО та ВЗ?
    20.11.2024364
  • Які наслідки, якщо оплатили ДМС для працівника в сумі більше 30% його зарплати?
    У працівника зарплата 39 тис. грн. В липні 2024 оплатили медичне страхування на рік 21000,00 грн. Чи є це додатковим благом та чи треба сплатити ПДФО 18 % та ВЗ 1,5%? Оскільки минув час, які штрафи має сплатити підприємство, якщо зараз оплатимо податки за рахунок працівника? Та чи дійсна зараз пільга 30% по договорам страхування?
    19.11.202426