Прийняття працівника за сумісництвом у неприбуткову організацію здійснюється на загальних підставах. Для початку у неприбутковій організації в штатному розписі повинна бути затверджена посада, на яку приймається працівник.
Тож, працівника приймають на роботу на підставі заяви з обов’язковим визначенням місця роботи за сумісництвом. На підставі заяви видається наказ про прийняття на роботу за сумісництвом з оплатою праці відповідно до відпрацьованого часу та укладається трудовий договір.
Крім того, подаються інші необхідні документи для працевлаштування:
- паспорт (або інший документ, що посвідчує особу);
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
- документ про освіту (за необхідності);
- інші документи, які дають право на пільги.
Надалі слід подати до податкової за місцем обліку повідомлення про прийняття працівника на роботу з кодом «2» - «працівник без трудової книжки», напередодні дня виходу працівника на роботу.
Також на працівника, прийнятого за сумісництвом подається, як і на всіх працівників, щокварталу об’єднана звітність.
В Додатку 5 об’єднаної звітності відображається дата прийняття, посада, професійна назва роботи, код класифікатора професій, наказ, та інша необхідна інформація.
В Додатку 1 об’єднаної звітності за кодом категорії «1» відображається інформація по нарахованому доходу працівнику за фактично відпрацьований час у графах 16 та 17, сумі нарахованого ЄСВ на дохід у графі 20, з зазначенням у графі 21 – ознака наявності трудової книжки «0», у графі 22 – ознака наявності неповного робочого часу «1», інші графи заповнюються в загальному порядку.
В Додатку 4ДФ об’єднаної звітності у графах 3а та 3 відображається інформація по нарахованому/виплаченому доходу працівнику за фактично відпрацьований час, у графах 4а та 4 – відображається нарахована/перерахована сума утриманого ПДФО із доходу працівника, у графах 5а та 5 – відображається нарахована/перерахована сума утриманого ВЗ із доходу працівника за ознакою доходу «101».
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити