• Посилання скопійовано

Прийняття на роботу 75% зайнятості: заява та наказ

Благодійна організація приймає працівника на посаду на 75% зайнятості. Працівник повинен написати заяву, в якій відобразити кількість годин, які він буде відпрацьовувати, а також дату початку та закінчення робочого дня. Як правильно в заяві та наказі відобразити цей момент і рахувати, що норма годин кожного місяця різна (151 година, 168 тощо)?

У ч. 2 ст. 56 КЗпП вказано, що при неповному робочому часі оплата праці здійснюється пропорційно відпрацьованому часу або залежно від виробітку. 

Тобто при неповному робочому часі оплата праці працівника залежить від часу його зайнятості.

Якщо працівник при прийомі на роботу оформляється на неповний робочий час — день чи тиждень, він має зазначити це в своїй заяві. Роботодавець, своєю чергою, повинен видати наказ, де зазначає, що приймає працівника на неповний робочий час, а також скільки днів на тиждень і по скільки годин він працюватиме, або частину ставки. 

75% зайнятості - це 0,75 посадового окладу або 30 годин на тиждень (6 годин в день при 5-ти денному робочому тижні чи індивідуальний графік роботи з різною кількістю відпрацьованих годин на день).

Розглянемо.

Варіант 1. 75% зайнятості - це 0,75 посадового окладу або 30 годин на тиждень (6 годин в день при 5-ти денному робочому тижні).

В даному випадку працівник пише заяву: "Прошу прийняти мене на роботу на неповний робочий день тривалістю 6 год з 9:00 до 16:00 з перервою на обід з 13:00 до 14:00 з оплатою праці відповідно відпрацьованому часу".

Варіант ІІ. 30 годин на тиждень (індивідуальний графік роботи з різною кількістю від-працьованих годин на день).

В даному випадку працівник пише заяву: "Прошу прийняти мене на роботу на неповний робочий час (30 годин на тиждень) з режимом роботи: з понеділка по середу — 8 годин (з 9:00 до 18:00, перерва на обід — 1 година з 13:00 до 14:00), у четвер — 6 годин (з 9:00 до 16:00, перерва на обід — 1 година з 13:00 до 14:00) з оплатою праці відповідно відпрацьованому часу".

При цьому наказ міститиме аналогічне формулювання. Також не буде помилкою, якщо в наказі буде зазначено, що наприклад, "з оплатою праці у розмірі 0,75 посадового окладу (або тарифної ставки) згідно з штатним розписом". 

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Автор: Щербина Світлана

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Трудові відносини»

  • Оформлення працівника - сумісника на час декретної відпустки бухгалтера
    Бухгалтер (єдиний) з 18.11.2024 р. йде у відпустку по вагітності та пологах на 126 днів. Далі вона планує вийти на роботу після закінчення лікарняного. На цей період (126 днів) підприємство планує прийняти сумісника на виконання обов'язків бухгалтера. Як оформити такого сумісника? Які потрібні накази, повідомлення до ДПС тощо?
    22.11.2024123
  • Чи може сумісник працювати у суботу?
    Є необхідність взяти на роботу працівника, але він може працювати тільки за сумісництвом і тільки по суботах. Підприємству такий графік роботи підходить. Чи має підприємство в такому разі нараховувати працівнику подвійну ставку, тому що це робота у вихідний? Як правильно скласти графік роботи?
    21.11.202456
  • Виправлення скороченої назви підприємства у трудовій книжці
    При заповненні трудової книжки вказано скорочену назву роботодавця: ТОВ "Квіточка" замість "Товариство з обмеженою відповідальністю "Квіточка". Чи стане це перешкодою при передаванні відомостей про трудову діяльність працівника в електронному вигляді до ПФУ? Якщо так, то як це виправити, якщо деякі підприємства вже ліквідовані?
    21.11.202438
  • Витрати у відрядженні на оплату користування платними дорогами
    Працівник повернувся з закордонного відрядження та надав нефіскальні чеки з платіжного терміналу за проїзд платними дорогами. Оплата проведена банківською картою та відображена у виписці, яку надав працівник. Чи підлягають такі витрати оподаткуванню ПДФО та ВЗ?
    20.11.2024462
  • Які наслідки, якщо оплатили ДМС для працівника в сумі більше 30% його зарплати?
    У працівника зарплата 39 тис. грн. В липні 2024 оплатили медичне страхування на рік 21000,00 грн. Чи є це додатковим благом та чи треба сплатити ПДФО 18 % та ВЗ 1,5%? Оскільки минув час, які штрафи має сплатити підприємство, якщо зараз оплатимо податки за рахунок працівника? Та чи дійсна зараз пільга 30% по договорам страхування?
    19.11.202427