Інструкцією з підготовки та подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженою наказом ДПА України від 10.04.2008 р. №233, визначено текст примірного договору про визнання електронних документів (далі – Договір).
Договір є чинним з моменту його підписання та діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів (розділ 6 Договору).
ДФС запроваджено новий електронний сервіс управління ЕЦП, такий сервіс, зокрема надає можливість керівнику вносити до системи подання документів в електронному вигляді інформацію щодо нового сертифіката керівника (до закінчення строку дії попереднього сертифікату) або бухгалтера шляхом надання Повідомлення.
До закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів, платник формує та надсилає до автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності» Повідомлення за кодом форми J(F)1391102.
До Повідомлення додаються сертифікати відповідальних осіб, зазначених у Повідомленні, та таке Повідомлення підписується ЕЦП цих відповідальних осіб. Сформоване Повідомлення обов’язково підписується ЕЦП керівника, сертифікат якого на момент отримання Повідомлення вже наявний у системі подання документів в електронному вигляді як діючий сертифікат керівника платника податків.
У разі закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів потрібно переукладати Договір.