Наказом від 05.12.2012 р. №1276 Мінфін затвердив форму Звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт, та Порядок його складання.
Звіт складається підзвітною особою, що отримала такі кошти від підприємства або самозайнятої особи.
Підзвітна особа заповнює всі графи звіту, крім: «Звіт перевірено», «Залишок унесений (перевитрата видана) у сумі за касовим ордером», бухгалтерських проведень, розрахунку суми утриманого податку за несвоєчасно повернуті витрачені кошти на відрядження або під звіт, які заповнюються особою, що надала такі кошти; «Звіт затверджено», які підписуються керівником (податковим агентом).
Приклад
Працівник був направлений у службове відрядження зі Львова до Києва. Працівник виїхав у відрядження 28.01 та повернувся 01.02.2013. Працівник отримав аванс у сумі 3200 грн., з яких витрачено було 3000 грн. Як заповнити звіт про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт, див. на зразку.
Зразок
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити