• Посилання скопійовано

Зразок наказу про придбання основного засобу (перемотувального пристрою)

Яка коректна форма та зміст наказу по підприємству для обґрунтування необхідності придбання обладнання - пристрою для мірного перемотування рулонних матеріалів?

Ось зразок наказу, складений з урахуванням вимог законодавства про охорону праці та ефективності виробничих процесів.

 

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОМ-ІНВЕСТ»

НАКАЗ

03.10.2025 м. Київ №123-ОД

Про придбання пристрою для мірного перемотування рулонних матеріалів

З метою оптимізації виробничих процесів, підвищення точності обліку матеріалів, зниження ризику виробничого травматизму та забезпечення належних умов праці, а також на виконання вимог законодавства щодо механізації вантажно-розвантажувальних робіт та безпечного використання промислової продукції,

НАКАЗУЮ:

Придбати пристрій для мірного перемотування рулонних матеріалів (модель та технічні характеристики — згідно з технічним завданням, що додається).

Призначити начальника виробничого цеху Петренка Івана Івановича відповідальним за організацію процесу закупівлі пристрою, що включає:

  • проведення аналізу ринку та вибір постачальника;
  • узгодження технічних характеристик та умов поставки;
  • підготовку та подання до бухгалтерії документів для оплати.

Головному бухгалтеру Сидоренко Олені Петрівні здійснити оплату за пристрій на підставі наданого рахунка-фактури.

Встановити термін виконання п. 1 та п. 2 цього наказу — до 31 жовтня 2025 року.

Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: доповідна записка начальника виробничого цеху від 01.10.2025, вимоги пп. 8.11 Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Мінтрансу від 14.10.1997 №363, ст. 275 Кримінального кодексу України.

Директор _________ (Підпис) А. В. Коваленко

З наказом ознайомлені:

_________ (Підпис) І. І. Петренко 03.10.2025

_________ (Підпис) О. П. Сидоренко 03.10.2025

Увага! Ця відповідь надана новим сервісом ШІ-консультант від «Дебету-Кредиту» та перевірена фахівцями редакції.

Спробуйте сервіс просто зараз і переконайтесь у його зручності.

Поставте ваше запитання

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Автор: ШІ-консультант від «Дебету-Кредиту»

Рецензент: Золотухін Олександр

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Облік окремих операцій

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Облік окремих операцій»

  • Встановлення вартісного критерію ОЗ 70 000 грн у обліковій політиці ТОВ
    Чи може ТОВ на загальній системі оподаткування (малодохідник з ПДВ) встановити в обліковій політиці вартісний критерій основних засобів 70 000 грн та списувати всі ОЗ вартістю до 70 000 грн на витрати у розмірі 100%? Які податкові ризики виникають при застосуванні такого критерію?
    Сьогодні 14:4356
  • Закриття дебетового сальдо рахунку 6412 після втрати статусу платника ПДВ
    ТОВ на загальній системі позбавлене реєстрації платника ПДВ через відсутність оподатковуваних операцій протягом 12 місяців. На дату анулювання реєстрації обліковується дебетове сальдо за рахунком 6412, що виникло внаслідок перевищення вхідного ПДВ над вихідним у період активної діяльності (не є помилкою). Чи потрібно та яким чином закрити це сальдо в бухобліку?
    Сьогодні 14:0445
  • Особливості оподаткування продажу ОЗ після переходу з єдиного податку на загальну систему
    Підприємство — платник ЄП (ІІІ група, 3% + ПДВ) перейшло на загальну систему оподаткування (ПДВ) з 01.01.2025 р. Підприємство не застосовує податкові різниці. Перебуваючи на спрощеній системі, отримано аванс у розмірі 225,00 тис. грн за ОЗ. Відвантаження та остаточний розрахунок на загальній системі. Залишкова вартість ОЗ - 0. Загальна сума договору - 1300,00 тис. грн. Як відобразити таку операцію в обліку та оподаткувати?
    Сьогодні 13:0717
  • Розподіл орендної плати при помилках у призначенні платежу
    Юрособа на ЄП 5% здає в оренду власну нерухомість. Перший орендар (ФОП) має три договори оренди, але платить однією сумою, вказуючи лише номер одного договору. Другий орендар (ТОВ) вказує в платіжці номер закінченого договору замість діючого. Чи є розподіл отриманих сум у бухобліку за фактичними договорами взаємозаліком, забороненим пп. 291.6 ПКУ для платників ЄП? Чи достатньо пояснювальних листів від орендарів для коректного відображення операцій?
    Сьогодні 12:4524
  • Придбали генератор з пальним: що в обліку?
    ТОВ придбало дизель-генератор. Після місяця роботи з'ясувалося, що кількість витраченого палива перевищує кількість придбаного палива за місяць. При придбанні генератора в баку було пальне. У документах постачальник зазначив передачу тільки генератора. Як відобразити в обліку надлишок пального?
    Сьогодні 09:0640