Можна використовувати самостійно розроблену форму цього акту (з дотримання вимог щодо наявності обов’язкових реквізитів первинного документа).
При розробці цієї форми можна взяти за основу як акт, затверджений наказом Мінфіну №818 від 13.09.2016 р. (ця форма призначена для бюджетних установ), так і наразі скасовану форму, яка була затверджена наказом Мінстату №352. За бажання ці форми можна взяти і без виправлень.
Самостійно розроблену форму первинного документа перед використанням слід затвердити наказом по підприємству.
Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!
Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 139 грн/міс
Передплатити