• Посилання скопійовано

Чи може ФОП, що отримала КЕП ФОП, скористатися ним, як ФО – громадянин?

Фізособа – підприємець, що отримала у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, у визначеному законодавством порядку, КЕП фізособи – підприємця, може скористатись ним для подання звітності в електронному вигляді як фізособа – громадянин

Податківці у підкатегорії 129.03 ЗІР надали пояснення, що електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється відповідно до норм ПКУ (абз. 1 пп. 42.6 ПКУ) та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Мінфіну від 06.06.2017 р. №557.

Платник податків стає суб’єктом електронного документообігу (далі – СЕД) після надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа у встановленому форматі з дотриманням вимог Законів №851 «Про електронні документи та електронний документообіг» та №2155 «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (абз. 3 пп. 42.6 ПКУ).

Фізичні особи, які не є самозайнятими особами, автоматично вважаються СЕД та мають право подавати електронні документи до контролюючих органів виключно з використанням кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису та печатки (за наявності), що базуються на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису та кваліфікованому сертифікаті електронної печатки.

Автор створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронній та паперовій формі, із зазначенням усіх обов’язкових реквізитів та з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП) та печатки (за наявності), керуючись цим Порядком (абз. 1 пп. 2 розділу ІІ Порядку).

Створення електронного документа завершується накладанням на нього КЕП або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису та печатки (за наявності) підписувача (підписувачів).

Фізична особа – підприємець, що отримала у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, у визначеному законодавством порядку, КЕП фізичної особи – підприємця, може скористатись ним для подання звітності в електронному вигляді як фізична особа – громадянин.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Автор: «Дебет-Кредит»

Джерело: Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Автоматизація»

  • Чи може ФОП, що отримала КЕП ФОП, скористатися ним, як ФО – громадянин?
    Фізособа – підприємець, що отримала у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, у визначеному законодавством порядку, КЕП фізособи – підприємця, може скористатись ним для подання звітності в електронному вигляді як фізособа – громадянин
    Сьогодні 18:2218
  • Деякі особливості відображення коригування ПЗ на підставі РК-3
    Коригування ПЗ на підставі РК-3, якщо він складений в одному звітному періоді, а зареєстрований в ЄРПН в наступному, відображається у податковій декларації з ПДВ того звітного періоду, в якому було зареєстровано РК-3 у ЄРПН
    07.03.202566
  • Чи може посадова особа комунального підприємства отримати е-підпис на незахищеному носії?
    Посадова особа комунального підприємства може отримати електронний підпис на незахищеному носії, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, надаючи при цьому пакет реєстраційних документів як для юридичної особи
    28.02.202540
  • Чи потрібна ліцензія на зберігання пального для власних потреб?
    Підприємство має вантажні автомобілі, ліцензію на вантажні перевезення в міжнародному сполученні за в Україні. Планує облаштувати ємність для зберігання дизпалива. Чи потрібна ліцензія на зберігання пального і як її отримати? Який може бути об’єм ємності для зберігання і обсяг зберігання?
    06.02.2025759
  • Як врегулювати залишки на рахунку 661, що виявлені під час інвентаризації?
    Під час інвентаризації рахунку 661 виявлено залишки розрахунків зі звільненими працівниками, що виникли у 2022 – 2023: невеликі переплати (Дт 0,39 коп, або 100 – 300 грн.) також невеликі недоплати (Кт 0,50). Як вчинити з сумами, що більше 1 грн? Чи можна нарахувати в листопаді 2024 одноразові виплати? Як вчинити із сальдо за рах. 661, що виникло в зв’язку із заокругленнями? Чи можливо закрити його на доходи чи витрати?
    12.01.2025237