Відповідно до п.299.1 ст.299 Податкового кодексу України свідоцтво платника єдиного податку видається суб’єкту господарювання, який подав до територіального органу Міндоходів заяву щодо обрання або переходу на спрощену систему оподаткування.
Бланк свідоцтва платника єдиного податку є документом суворого обліку. Облік бланків свідоцтв платників єдиного податку здійснюється територіальними органами Міндоходів (п. 299.2 ст. 299 Податкового кодексу).
Свідоцтво платника єдиного податку видається безстроково виключно суб’єкту господарювання або уповноваженій ним особі та не може передаватися для провадження господарської діяльності іншим особам.
У разі втрати або зіпсуття свідоцтва платника єдиного податку такому платнику видається його дублікат.
Свідоцтво платника єдиного податку видається територіальним органом Міндоходів безоплатно протягом 10 календарних днів з дня подання суб’єктом господарювання заяви (п.299.5 ст.299 Податкового кодексу).
Детальніше про це можна дізнатися в «Єдиній базі податкових знань» у підкатегорії 108.09.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити