• Посилання скопійовано

Яку фінзвітність подавати середньому підприємству разом з аудиторським висновком?

Які форми фінзвітності необхідно подати середньому підприємству разом з аудиторським висновком? Яким чином подати примітки до фінансової звітності (описова частина)?

Згідно з п. 46.2 ПКУ передбачено, що платники податку на прибуток, які відповідно до Закону №996 зобов’язані оприлюднювати річну фінансову звітність та річну консолідовану фінансову звітність разом з аудиторським звітом, подають контролюючому органу:

  • разом з податковою декларацією за відповідний річний період Звіт про фінансовий стан (баланс) та Звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід (звіт про фінансові результати), складені до перевірки фінансової звітності аудитором;
  • річну фінансову звітність разом з аудиторським звітом, яка підлягає оприлюдненню, у строк не пізніше 10 червня року, наступного за звітним.

Тобто середні підприємства мають подавати фінзвітність двічі – один раз разом з Декларацією про прибуток та другий – після отримання аудиторського висновку.

При цьому, стандарти форми та порядок складання фінансової звітності для великих та середніх підприємств передбачені НП(С)БО 1, а отже такі підприємства мають подавати фінансову звітність у повному складі (в тому числі і з аудиторським висновком), зокрема:

  • ф. №1 — Баланс (Звіт про фінансовий стан);
  • ф. №2 — Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід);
  • ф. №3 — Звіт про рух грошових коштів;
  • ф. №4 — Звіт про власний капітал;
  • ф. №5 — Примітки до фінансової звітності.
  • ф. №6 — Додаток до Приміток до річної фінансової звітності «Інформація за сегментами»

Разом з цим, податківці ІПК від 21.04.2021 р. №1660/ІПК/99-00-21-02-01-06 (яку ми коментували тут) зазначають, що платник податку через приватну частину Електронного кабінету має можливість надіслати до контролюючого органу у строк не пізніше 10 червня року, наступного за звітним:

  • річну фінансову звітність за допомогою режиму «Введення звітності»;
  • аудиторський висновок разом із супровідним листом у форматі pdf (обмеження 2 МБ) за допомогою режиму «Листування з ДПС».

Отже, режим «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету дозволяє платнику направити до органу ДПС разом зі супровідним листом аудиторський звіт у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Підприємство самостійно обирає спосіб оформлення неформатованої (описової) частини приміток до річної фінансової звітності (письмові пояснення, таблиці, графіки тощо). В свою чергу така описова частина подається як окремий додаток у форматі PDF (розмір кожного додатку не повинен перевищувати 2 МБ).

Про порядок заповнення приміток до фінансової звітності ми детально писали тут.

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 139 грн/міс

Передплатити

Автор: Горбовцов Станіслав

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Звітність»

  • Будівництво офісного приміщення: чи подавати форму №20-ОПП?
    Підприємство розпочало будівництво офісного приміщення на орендованій землі. Дозвіл на будівництво отриманий, фінал будівництва і введення в експлуатацію планується у 2026 - 2027 роках. Коли потрібно подати форму №20-ОПП на об'єкт будівництва – зараз чи після введення його в експлуатацію?
    Сьогодні 11:579
  • Які наслідки, якщо форма №20-ОПП подана на приміщення без оформленого права користування?
    Які податкові наслідки та відповідальність передбачені для фізособи-підприємця, платника єдиного податку ІІІ групи, що надає перукарські та косметологічні послуги у приміщенні без оформленого договору оренди, за умови, що для реєстрації ПРРО була подана форма №20-ОПП на це приміщення?
    15.09.202570
  • Подання "нульової" єдиної звітності за відсутності працівників
    Чи можна подавати лише головну форму Об'єднаної звітності та Додаток 1 без Додатка 4ДФ, якщо в ТОВ немає працівників, відсутні виплати, а Е-кабінет не дозволяє видалити пустий рядок в додатку 4ДФ, через що звітність не подається? Чи є законодавча норма, яка дозволяє не подавати Додаток 4ДФ за відсутності виплат?
    15.09.202568
  • Виправлення помилки в рядку 108 Податкового розрахунку
    У Податковому розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізосіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску не було проставлено відмітку про створення нового робочого місця в рядку 108 заголовної частини. Чи можливо подати уточнюючий розрахунок для виправлення цієї помилки і яка процедура такого виправлення?
    12.09.202544
  • Відображення ЦПХ у єдиній звітності
    Чи потрібно включати фізичних осіб, які виконують роботи/надають послуги за договорами цивільно-правового характеру, до рядка 103 "Кількість працівників" в Єдиної звітності з ЄСВ, ПДФО та військового збору?
    11.09.202575